veckan.

trots blåsten, allt gott? det blåser skämtsamt mycket idag, inte ok! men vad gör man liksom? just nu sitter jag på jobb, 11:30-17:00, sen ska jag springa till bussen och ta först bästa för att sen ha spinningpass 17:30. efter det blir go har or go home på gymmet. och sen efter det blir det fruktis-kväll med jessie. (om inte vädret hindrar oss!)

i veckan har det inte hänt allt för mycket. i helgen jobbade jag, både lör, -och söndagkväll. på söndagen kom steffi hit en stund, och sen vid 19:00 kom annika hit med thai-mat. yummi in mah' tummi. vi snackade en massa, om allt! och kollade lite film. hade super mysigt, tack bäste du! ♥ måndags var det endast jobb, och gymmet. i tisdags var både jag och annika lediga, så vi drog iväg till väla. handlade lite mer än tänkt, men blev super nöjd över köpen; nya byxor, skor, samt underkläder och sport-topp. tummen upp! efter det var det gymmet tillsammans med maria, och sen hade jag spinning 18:30-19:15. (: igår var det enbart jobb, min spinning 18:00-18:45 och avslutade kvällen med gymmet och maxi.

helgen är jag ledig, och det ska verkligen bli super skönt. jag ska träffa steffi på lördag, och på söndag ska jag träna med maria och sen ska vi avsluta kvällen med att göra hemmagjorda proteinbars. med andra ord - en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0