protein.

kolla vad som kommit hem till mig!



dagarna som gått.

har missat att skriva nu några dagar, mest för att jag inte haft tid! men tänkte uppdatera lite nu, så ni blir glada. key? bra. (: i torsdag jobbade jag till 17:00, efter det skulle jag ha spinning men så blev det inte. vädret var too good så folk valde att njuta av det, förstår er! så gick istället ut och kollade på mina actic-kollegor som hade uppvisning på ga-torg. så duktiga dom var alltså! efter det så mötte jag upp jessie, gick en runda i stan/festivalen, satt lite i hamnen och kollade på folk och mer eller mindre bara hade det riktigt bra. tog bussen hem runt 23:00-tiden pga. tidigt uppgång till jobb dagen efter.






i fredags var det jobb som gällde, 07:00-16:00. efter det blev det direkt till gymmet, tog 26 min i solen, på burk.. och sen gick jag ut och kollade på mina actic-kollegor igen! som sagt, sjukt duktiga var dom. himla roligt att se. efter det blev det duschen, göra ve sig och sen möta upp tanja. vi tog hela kvällen till att bara mysa runt i stan/festivalen. vi käkade sönder, först thaibox, sen godissnören, och sen 4 munkar var. haha. knappt krydd? men tradit gott det var istället. lovar er, värt det! (: käkar ju aldrig sånt annars,så vafan, det kunde vi väl vara värda? hade en super mysig kväll tillsammans med bästa tanja.


i lördags blev det tidigt uppgång, för att åka iväg till ulla-fakking-red. haha! det var tradit varmt, men det var ändå rätt kul att åka dit liksom. handlade för cirkus 1020:- ändå rätt milt, right? hade en super bra fm och em tillsammans med världens bästa killkompis. tack för dagen! efter det blev det hemgång, och jag kan säga att jag somnade sönder runt 16:00, och vaknade runt 20:15. haha! var så jävla trött! men fick göra ve mig fort och enkelt för att hinna med bussen som gick 21:15. väl nere i stan mötte jag upp sofi. tog en runda i staden, käkade gott och så. runt 23:00 drog vi till helsing där vi mötte upp mina och anna. super trevligt! drack goe-drinkar, snackade och bara mös. efter det drog vi vidare till steakhouse, och sen vidare till lila.runt 02:00 pallade inte jag och sofi mer, så vi käkade sub, och sen tog vi sista bussen hem. hur mysigt som helst! (:

igår vaknade vi som kungar, jag färgade håret, vi käkade frukost och bara snackade och haden en bra morgon helt enkelt! runt 13:30 drog sofi hem, och runt 14:15 drog jag till jobb. 15:00-23:00 sto på schemat.. tradit! men runt 19:00 kom mina, vi käkade thaimat, lite gotte och bara snacka och kollade film. hur myys som helst! (ha världens bästa resa bästa mini!) efter det tog vi bussen hem, hon till sig och jag till mig. somnade mer eller mindre dirr.

bild-bevis.


haha, jo, som sagt, vi har bokat! bara 350 dagar
kvar, vadå DÅ? (;

don't forget.



allt är i sin ordning.


detta la på mitt bord när jag kom till jobb idag, från jessie..


..och detta la på hennes bord när hon kom. haha! (;

torsdag.

helsingborg bjuder ytterligare på en dag med strålande väder. kl 08:30 bjöds det på 25 grader! lia bra liksom.. jobbar heldag idag. först 09:00-17:15, och sen har jag ett spinningpass 18:00-19:00. ska dock bli skönt, då det är härligt att träna. isn't it? (: efter det så ska jag duscha, göra ve mig lite och sen ska jag och jessie gå på la' festivala om mysa rundor. ♥




varmt delux.

gud vad varmt det var igår, var det inte? jobbade heldag, och sen tog jag tummen ur röven och tog mig till gymmet. kämpade mig genom en pt-timme tillsammans med min pt johan. jobbigt, svettigt, men kul. och idag känns det verkligen att man lever. det vill jag lova! efter det åkte jag och världens bästa killkompis till maxi och handlade, åkte hem och satt oss i trädgården och käkade frukt och dylikt. trots varmen, trots att jag knappt var ute, så var igår en bra dag.


ute i god tid, vadå DÅ?

jag och tanja har  gjort det absolut sjukaste! jo, jag sa, vi har
gjort  det  absolut sjukaste! hur gärna vill ni veta vad vi gjort?!

i och  med  att vi hade det förjävla bra i magaluf nu när vi var
där   för 3 veckor sedan,  så kände vi, ska vi inte dit nästa år
igen då? ett självklart jo! så vi  gick in och kollade lite sidor
och hittade det ulti-fakking-mata.  vad gör vi? jo, vi bokar. så
vi har säkrat vår plats i  magaluf sommaren 2013. hahahaha!
men det är väl fan lia bra?! vi körde på 2 veckor, mest för att
vi kan. 11 juli-25 juli!


onsdag.

krydd gottigt väder idag eller vad? nu vill man bara sitta i hamnen och må så bra man bara kan. dock blir det inte så, men ni som kan.. f-kk off! näe, skoja bara. hoppas ni njuter så mycket ni bara kan nu när solen tittar fram. själv ska man jobba fram till 17:45, och sen vidare till gymmet för att köra en pt-timme tillsammans med johan. efter det blir det att åka hemåt, duscha, packa det som behövs inför imorgon, röja undan och sen mer eller mindre avlida i sängen.

imorgon är det heldag som gäller på jobb, 09:00-18:00, men fick ändra min tid till 17:15 då min spinning börjar 18:00. efter spinningen blir det duschen på plats, göra ve sig lite och möta upp jessie för att mer eller mindre ta en runda på stan/festivalen. med hopp om att det bli fint väder! det blir mer eller mindre att bara gå och mysa rundor, inga konstigheter. vi båda börjar rätt tidigt på fredag, jag börjar iallafall 07:00.. rolig tid! men anyway, rätt mysigt om det nu blir kanonis väder. (:

kvällsmys.

igår gjorde det jag sa att jag skulle göra, wow! jag hade spa-dag delux. jag tog bussen från jobbet, hoppade rakt ner i badet, efter det blev det lite melon, tog ut katterna, och bara mös hela kvällen med mami ute i trädgården. det var behövligt, och det var extremt skönt. gick till och med och la mig i tid. what a fakking suprise mandi! det var med andra ord en bra kväll.







spa-dag.

tråkigt fint väder helsingborg bjudit på idag. synd bara att man inte fått njuta utav det då man suttit på jobb hela dagen. slutar 17:00, och sen är det dags att släpa sig själv till gymmet. efter det ska jag raka vägen hem och ha spa-dag ala' mandi. ansiktsmask, skrubb, bad, inpackning, brun utan sol, raka det som behövs, och bara må därefter! det är behövligt, så det ska bli super skönt.






tråkigt coola.

kolla vad som kommit till mig! ♥




2day.

här sitter man på jobb och ruttnar bort. lia bra att sitta här till 23:00, mest för att man kan.. eller? men ska inte klaga. det blir ju enbart en större lön, right? mm.

började 15:00 idag som sagt, innan dess tog jag 26 min i solen (på burk!) och efter det körde jag 40 min cardio. hur skönt som helst, gymmet var typ.. tomt! hoppade därefter in i duschen, och sen vidare till jobb. innan jag kom hade dom haft kaos, kul? men det var rätt lugnt när jag kom, samt att det är sinnes lugnt här ikväll. helt dött! och det är riktigt skönt vill jag lova er.




..

såhär är mina känslor inför jobb idag, key?


protein.



nyss klickat hem lite nytt protein då mitt whey 80 smakar rompa.
får  hoppas  att choklad/hasselnöt faller mig bättre i smaken! ska
tydligen vara ett grymt bra proteinpulver. 239;- för 920g.

kommande veckan.

det känns som den kommande veckan bara kommer försvinna, mer eller mindre. det finns inte en endast dag i den kommande veckan som jag inte har planerat! -.- imorgon är det träning, cardio! efter det är det jobb som gäller, 15:00-23:00. tisdag är det 08:45-17:45 som gäller på jobb, därefter är det såklart träning som gäller. onsdag är det jobb, och pt-timme tillsammans med johan, torsdag är det jobb, och efter det så är det min torsdags-spinning som står på schemat, fredag likaså, festivalen på kvällen tillsammans med tanja, lördag festivalen tillsammans med jessie. söndag är det jobb, 15:00-23:00 som gäller. lia bra att ha en sån vecka, eller?!

weekend.

helgen har varit hur bra som helst, verkligen! i fredags slutade jag 17:00, vidare till gymmet för att hålla i min fredags-spinning 17:30-18:15! efter det så mötte jag upp sofi på bussen. vidare hem till mig, ner på maxi as usual! (; köpte frukt inför kvällen, och frukost till dagen efter. hem till mig, fruktsallad, massa snack och mys, och bara mådde. mår alltid prima ballerina när jag är tillsammans med sofi. ♥


i lördags vaknade vi rätt sent, runt 12:00. inte okey! haha. käkade frukost, snackade och hamnade i sängen igen! kan ni fatta? det var strålande väder, och vi hamnade i sängen med ansiktsmask fram till 16:00, tyyp! haha. men det var skönt, faktiskt. runt 16:30 drog sofi hem, jag landade i duschen, åt lite, gjorde ve mig och sen på bussen mot stan som gick runt 20:15. träffade jessie, köpte lite nötter och mös lite i staden. dessvärre var det blåsigt och kallt, och inte fan hade vi några pengar iheller, haha! så vi drog nog hem runt.. 22:00 tiden eller något sånt. men ändå myys att bara ses, snacka och skratta om allt och inget. (: kom hem och landade i soffan med mami, och sen var det Zzz!


idag gick jag iallafall upp i tid, hoho! runt 10:00 (är det i tid, egentligen?) haha. duschade, käkade och sen på bussen till gymmet för att köra en pt-timme tillsammans med johan. hur skönt som helst för gymmet var typ, tomt! och att köra med en pt är rent ut sagt det bästa, du ger liksom inte upp utan han står och peppar dig. sjukt värt det! efter det blev det duschen, och nu sitter jag på jobb och dör lite. 15:00-23:00 är det som gäller. men det är rätt skönt, för det är grymt lugnt.. änsålänge! (:



vill till solen.

kan inte någon bjuda mig på en solsemester? snella?


skyr.

finally friday, right? sitter just nu på lunch, 11:00-12:00.. rätt segt att ha så tidigt lunch när man börjar 08:00 och slutar 17:00. men jag ska nog överleva! nyss klämt en skyr (protein-yoghurt) och en celsius. idag blir det att hålla i min fredags-spnning, 17:30-18:15, och efter det ska jag träffa min saknade sofi. ska bli så mysigt!

imorgon blir det att verkligen sova ut, äta en fruktansvärt god frukost tillsammans med sofi, och sen spendera resten utav dagen tillsammans med bästa jessie. malmö, och bara mysa,


don’t start what you can’t finish!


åeh, så seg x100! skulle egentligen börjat 11:00, men fick hoppa in och börja 08:00 istället. så har det varit hela veckan. men vore synd att klaga, men mer monetas, right? nyss tvingat i mig havre-jävla-gryns-gröt och ett glas vatten. äter det enbart för att jag "måste" hoho! jobbar fram till 16:00, sen blir det att sola och sen ska jag hålla i spinningen, as usual på torsdagar! (: efter det blir det raka vägen hem, städa så mycket jag bara kan med min goa träningsvärk (som blivit bättre, dock!) för imorgon blir det heldag på jobb nr. 1 samt jobb nr. 2 - spinningen, & sen ska kvällen/natten/lördagsmorgon spenderas tillsammans med sofi.

igår hade jag min andra pt-timme som sagt. vi gick igenom passet som jag ska köra på egen hand tre gånger i veckan. dock gick det sådär pga. träningsvärken, men det var ett mycket bra pass, och jag är taggad till hundra! johan är en grymt bra ptdon’t start what you can’t finish! idag är träningsvärken som sagt mildare, men den är kvar, det vill jag lova! ska bli spännande och se hur det ska gå ikväll när jag ska hålla i mitt spinningpass. känns som om det kommer vara kunderna som kommer piska mig idag. -.^

haha.













seriöst, orkar inte! hahhahaha

memory..


sometimes you will never know the true value of a moment until it becomes
a memory..

beroende.



finns det något godare än en iskall celsius?

det ska kännas.


glöm exakt allt jag sa ang. träningsvärken igår, för idag är den värre x100! haha. jag kom inte upp ur sängen imorse, utan min mami fick dra upp mig. jag kan säga en sak, och det är att det känns att man lever om inget annat. idag ska jag ha min andra pt-timme med johan. lika taggad as always, och det ska bli intressant att se vad han gjort för program till mig idag! (:

första timmen.


hello träningsvärken
! igår körde jag min första PT-timme.. kan säga som såhär, att johan pressade mig så hårt det bara gick. det var ett jätte tufft pass (för min svaga kropp) men jag klarade det, och jag har en fruktansvärd träningsvärk idag, det är värt att "slänga" pengar på PT-timmar, jag lovar! som sagt, dags att bli riktigt tajt, -.^

weekend.

helgen har varit hur bra som helst. i fredags jobbade jag heldag, och avslutade kvällen tillsammans med mina - filmmys, massa snack och bara mådde. lördagen spenderades först och främst i soffan. därefter badet och sen kom tanja och hämtade upp mig. vidare till jenny, spenderade lite tid där och sen åkte vi till landskrona, mest för att vi kunde. tryckte 3 munkar var, vadå DÅ?! haha. söndagen spenderades i klippan, hos min moster och hennes man. mami och jag åkte dit och fikade, hur mysigt som helst. (:så med andra ord, en bra helg. kan man önska mer?


snor-tajt.


tråkigt kort dag på jobb idag, 08:30-12:30, annars? så med andra ord, så slutade jag nyss. ska snart ta bussen hemåt, fixa lite mat, ruttna lite i soffan och sen ta mig ner till gymmet. ska börja med 26 min i solen, och avsluta med en träff med johan som mer eller mindre ska bli min PT. snacka om att man är taggad! tänk er en sten, men x det med typ, 100, oke? så hård ska jag bli. haha! näe, men har haft fokusen på viktnedgång innan och mer eller mindre skippat att tajta till kroppen. så det är dags att bli snor-tajt, håller ni inte med?

happy.



vilket tråkigt väder vi har, right? men jag känner absolut inte att jag blir ledsen över det, för som jag sagt, så känns livet alldeles för bra nu för att vara sant. bara idag, så har jag snackat långt och länge med johan (PT) ang. att köra igång ett riktigt program, fettförbränning samt muskelbyggnad. det kostar att ligga på topp, eller? (; men jag känner bara att det är något jag känner att jag vill lägga pengar på, så.. i go for it liksom.

idag skulle jag egentligen slutat 15:00, men icke sa nicke.. får jobba över idag, igen! men jag överlever, jag har bra kollegor runt omkring mig. ♥ efter jobb ska jag hem och duscha sönder, röja undan lite, och sen landar mina hos mig runt 19:00-20:00 tiden. filmmys, och en massa snack/planering x100! mer eller mindre en perfekt fredag. precis i min smak.

imorgon är det dags för jenny's logdans som det så fint heter. vi kan kalla det fest, om så önskas. (; ska sällskapa dit tsm. med tanja, likså sällskapa därifrån tsm. med tanja :) kan nog bli kul.

nyfiken.

vet ni vad jag är grymt nyfiken på? det är vilka ni är som läser ming blogg.
min  statistik  bara  stiger  och stiger.  direkt  när jag  uppdaterar så säger
statiskten bara: BAM! typ. och jag gillar det. ♥

did you know..


did you know that when people appear in your
dreams, it's because that person wants to see
you..

jag väntar på er.



light.


jag trodde livet skulle kännas tyngre efter resan, vilket det gjorde dock, men så känns det väl alltid? men just nu känns allt riktigt bra av olika anledningar: england nästa år är bokat, vi blir borta i 3 veckor, mallis nästa år är 100% säkert, skall bokas direkt när resorna kommit, denna gången kör vi på 2 veckor, sofi - en av dom bästa, flyttar hem till sverige, tanja flyttar till helsingborg. samt alla "små" anledningar: vänner, träning - ett mål, familjen.. ja, du vet! så allt känns så fruktansvärt bra och det i sig känns bra. haha (:

magaluf.

jag kan i n t e beskriva med ord hur fruktansvärt bra vi hade det i magaluf. tänk på alla positiva ord du kan, och x det med 1028364830201736345289, typ, så bra hade vi det + lite till. haha! living young, wild and free. tro mig!

vi var ju borta i 10 dagar, och tror ni inte att våra väskor kommer f-kking bort? haha. så vi fick göra bravur första natten utan våra väskor. utan alla våra saker! dagen efter fick vi panik köpa vars en bikini, och en luftmadrass. tur som vi hade så anlände väskorna till hotellet runt 19:00-20:00 tiden, dagen efter då. kan säga att det var en lättnad! bortsett från det så levererade vi exakt så som man ska. vi hade som sagt så sjukt kul, vi festade, hårt! käkade skräpmat, mest för att vi kunde. träffade nya människor, solade, badade, käkade gott några gånger, gjorde bort oss rejält - för att vi kunde, hyrde båt mest för att vi ville.. ja, you name it! vi saknar det,vi erkänner. det var bäst, helt enkelt. ♥


RSS 2.0