11 feb.


samtidigt som jag deppar för att jag är sjuk, så är jag sinnes glad för nästa helg är det dags för mig middag - fest, jag har hyrt en mindre lokal som ligger max 15-20m från mitt hus. det kommer tolv st underbara tjejer hit till mig. jag ska bjuda på mat, efterrätt och dricka. efter det så ska vi förfesta som aldrig, för att sedan göra stan osäkert! det kommer bli bäst!

still sick.


jag är fortfarand sjuk. vad annars liksom? jag ogillar, eller nej, jag h a t a r att ligga hemma helt själv och mer eller mindre ruttna. dessvärre så ser det int ljust ut. jag får nog stanna hemma hela veckan, och det är ju kul. ye! på frdag kommer jag sitter och göra min helarm vare sig jag är sjuk eller inte. det är en sak som är säker!

idag har jag bara legat i sängen och tyckt synd om mig själv. kollat film, den senaste twilight filmen. killarna favorit, ni vet? bra. det är mer eller mindre allt som jag gjort. roligt va? sugen?

sanningar.

- jag älskar tatuerade människor. ju fler, desto bättre!
- jag äger fem tatueringar, och på fredag börjar jag mitt projekt med en
helarm. dösnyggt!
- jag är ingen romantiker, mysis eller dylikt.
- jag är sjuk i huvudet. fråga mina vänner och närstående, dom skulle
instämma!
- jag är rädd för att bli vuxen, och är långt ifrån redo för barn, hus, etc.
- jag är alltid på! fråga mig om vi ska dra någonstans, resa, eller dylikt
jag säger aldrig nej om inte ekonomin sviker! och gör den det så fixar
jag oftast det.
- jag får ofta höra att jag är känslokall, inte hör av mig, och visar noll
intresse. jag säger bara: okaj!
- jag älskar och resa och skulle kunna slänga alla mina pengar på massor
utav resor!
- spontana människor står nära mitt hjärta. älskar folk som kan släppa
loss och inte behöver planera en utgång 29 år innan!
- jag tvekar inte! som jag skrev så älskar jag spontana människor och
jag själv älskar att vara spontan. träffade tanja för första gången som jag
utbildades på h1, två veckor efter bokade vi en resa tillsammans! leva
heter det!
- jag är inte stort fan utav "får-kille-och-försvinner-helt" jag säger bara: ha
det riktigt gott. bara för att man får pojkvän, ska man skita i sina vänner då?
är det en regel?
- jag älskar människor som "softar" och som inte ta livet så himla allvarligt
hela tiden.
- folk som nojar över saker hela tiden. jag känner bara, varför?
- mina vänner kommer alltid i första hand för mig. no matter what!
- jag är ytlig till en viss gräns. jag erkänner. how 'bout you?
- det som tröttar ut mig mest är killar som alltid kör med "kvinnor ska veta
sin plats"-skämt! haha. skämtar ni med mig på heltid eller?
- folk som lackar för små saker ger mig rysningar i lilltån.
- jag vill ha sillisar, och bigger lips, men låter bli!
- jag vill arbeta utomlands, nästintill som vad som helst.
- jag diggar folk som vågar leva farligt, och inte bryr sig om vad alla tycker
och tänker!
- djurplågeri, äkta päls, etc - försvinn!
- jag stör mig på människor som himla lätt, samt saker!
- jag-leker-rik människor är...
- pojkar får vara pojkar, om vi tjejer får vara tjejer. 
- jag känner mig lost in space utan mina djur!
- hade jag träffat en kille som var allergisk mot djur så hade jag inte valt
killen! sorligt?
- jag är så sugen på att skaffa lägenhet tillsammans med en kompis!
- har jag en finne i huet så visar jag mig inte ute fråns den är gone!
- jag älskar tjejerna som jag träffat på mitt nya jobb, alla är sjukt
härliga!
- jag har en kompis som jag saknar mer eller mindre varje dag. sofi!
- riktigt vänner är såna som man vet var man har dom utan att man behöver
smsa varje dag. aiit?
- fia är en av mina bästa vänner - förr gillade vi inte varandra. och nu är
vi nära varandra. rätt kul?
- jag har dille på magaluf just för att alla lever fullt ut där. men nästa år
vill jag slå till på miami, och hawaii.
- killar som skickar sms varje helg "gänga?" men bah' allvarligt? haha.
- jag älskar att bli bortskämd! samt att skämma bort.
- håriga män är inga män.

finally.


min och tanjas beställning har kommit. i can't wait!
hon  började idag, dessvärre får  jag vänta tills jag
är frisk! men sen..

fucidin.



med hjälp av denna så hoppas jag att mina utslag går  och gökar isönder varandra!
fucidin är  en  stark  salva  som  enbart  finns  på  recpet  här  hemma. homo! men
utomlands  finns  den såklart  att köpa lika lätt som det är att köpa kissie. det är en
antibiotikakräm och läker sår fortast möjligt. utan den hade jag varit förlorad!

sick like a baby.


jag är sjuk
. jag känner mig som en sprattlande fisk på land! jag har fått utslag, ovanligt? nej, det är ju inte det. jag får det titt som tätt. o'vet ni när jag får det? jo, jag får det när jag unnat mig något jag älskar - godis! i och med att jag varit hemma idag så tog jag mig i kragen och ringde min husläkare och han sa: du tåler inte innehållet i godiset. fakk you gobbe! min passion när jag vill unna mig något är godis. och nu får jag välja, inget godis - inga utslag. godis - utslag! tyvärr är det inte värt att få utslag som blir väldigt stora, så från och med idag så får jag vänja mig av vid godis, så jag slipper utslag i hela huet, ryggen och bröstet. det är så jävla osexigt så det är skrämmande! nortsett från det så ligger jag inne med feber, och kallsvettningar, hey, någon som vill mysa?

26 januari.

min dag har bestått utav enbart jobb. h1: 0900 - 1630, spinning x2: 1700 - 1900.
ha det riiiiiiiktigt gott!

don't expect..





25 januari.



idag har varit en sjukt lång dag, började jobba 1130 - 1700, sen stannade jag kvar på jobb med jessica då hon hade sin första kväll och ville inte sitta själv, och sviker man? absolut inte. så det blev först 1130 - 1700, sen 1700 - 2300. var mer eller mindre hemma 0000, så ska absolut hoppa i säng snart. hur som helst, så har vi haft sjukt roligt. jag är så glad att jag träffat så sjukt bra människor på jobb. ni är verkligen bäst! you know it. sen tog jessica bussen tillsammans med mig så jag slapp sitta helt alone på det. så snällt! imorgon är det jobb 0900 - 1630, sen spinning x2. så kommer nog vara rätt död imorgon. på fredag är det min tur att sitta min första kväll på jobb, och såklart kommer jenny och jessica sitta där med mig. det kan bara bli bäst! 

24 januari.


jag åkte inte till gymmet idag efter jobb, och nu har jag ångest.. allvarligt! cyklade iallafall 1mil på min motionscykel här hemma. high five! när man är så inne i träning så är det svårt att inte gå dit. orka ha ångest liksom? har iallafall det. och imorgon börjar jag 1130, så ska absolut och träna innan. sen blir det jobb till 1700, och efter det så ska jag göra jessica sällskap på jobb, hon ska jobba till 2300 och klart man ställer upp. hur bra är inte jag liksom? hoho. ligger för tillfället i sängen och kollar tv. o-rolig kväll?

24 januari.



jag kan inte fatta att vi gjort det, tanja!
sjukaste på länge. ni hade blivit chockade
om ni visste.


monday night.



















23 januari.

Wherever you go I will follow
I just wanna be where you are
Like a shooting star
You shine brightest of them ayou're like a shooting stajus
just like a shining star.


23 januari.


hur mycket har ni saknat mig? jaså, så mycket? så bra då. jag har så lite tid över i min vardag att bloggen bli lidande. rätt trist endå! men jag jobbar, och tränar varje dag och landar oftast i sängen efter 2100, och då är man rätt trött i hela kroppen. men idag kände jag att jag skulle göra några inlägg. hur bra liksom?

idag började en ny vecka. kändes väl sisådär, men det är alltid positivt när jag får träffa tjejerna på h1, som verkligen är bäst. efter jobb så blev det spinning då sanna var sjuk, så jag fick hoppa in. efter det så valde jag att prata med tess, om möjligtvis lite timmar på actic. har ju min spinning där, men hade inte skadat att jobba dr lite mer. så får se hur det blir med den saken (: jusr nu sitter jag med ansiktmask i facet, skönt! snart snart duscha av mig, kolla film och sen sova. börjar 0800 imorgon! sux ): men som jag sa - jag får träffa tjejerna. efter det så blir det träning tillsammans med annelie.

23 januari.

balsam, och shampo från kérastase.



den omtalde håroljan från moroccan.



dessa kom  hem till mig förra veckan! jag älskar allt och
rek. det verkligen. allt kommer från lyko.se. gick loss på
720;- så värt det!

22 januari.


idag har jag verkligen legat i sängen hela j-vla dagen. exakt vad jag behövde alltså! det är inte var dag som man vilar ut helt och hållet. var som sagt personalfest igår med actic. det blev så lyckat! god mat, dricka, lekar, underbart sällskap, glatt humör, hela actic/badhuset för oss själv. som jag skrev i förra inlägget - jag tackar alla! ni är bäst och jag trivs som fisken i vattnet hos er. ikväll ska jag fortsätta att ligga i sängen och bara ruttna. t-t-tasty! imorgon är det en ny vecka, börjar 0900 - 1630, sen blir det att hoppa in och köra ett spinning pass istället för sanna som blivit lite sjuk. krya!

21 januari.

tackar alla som deltog på actic's personalfest.
lyckat, och riktigt kul!












den lilla söta.





700;-





3700;-





500;-


busigt.

jag och tanja tänker göra något väldigt.. busigt!
sssch, don't tell anybody, ait?


just nu.

sitter just nu på lunch, yiha! har cirkus 40 min kvar och jag njuter utav varje sekund ska jag tala om. idag jobbar jag till 1800.. knappt mögligt! efter det så blir det träning tillsammans med annelie, och om jag orkar så ska jag lägga mig i ett solarium. är verkligen too white now! skrämmande. efter det så blir det inte roligare än att det blir sängen. hell yeah, fakking funny or what? nä, men vad gör man inte för pengar?

that's the point.

when you'r ex says "you'll never find someone like me"
reply with "that's the point".


-


vågen visade minus idag.

söndag.


idag har jag sovit ihjäl. kom hem runt 0215 inatt efter att ha spenderat kvällen/natten hos jenny. super mys! vaknade 1300 idag och jag säger bara oherre! snacka om att hela dagen gått åt helvete. har bara legat i sängen och luktat kiss! nä, men har verkligen bara degat. var ju i och för sig skönt med tanke på veckan som varit, och veckan som kommer. jag tror redan att ni som läser min blogg vet vad min vecka kommer bestå utav.. jobb och träning, måndag till fredag. funny hunny, right?

lördag.



jag tackar fina tjejer för en mysig lördag!

tonight is the night.

ikväll när jag kommer hem efter träningen så ska jag ta hand om mig själv så det stänker om det: jag ska göra mina naglar glittriga och söta, jag ska färga mitt hår och göra vårdande inpackning, jag ska toppa mitt hår så det ser friskt ut, jag ska raka det som behövs tills det är bebislent, jag ska lukta sockersött i både håret och på kroppen, jag ska smörja in hela min kropp i ett tjockt, lent och väldoftande bodybutter, jag ska göra ansiktsmask, jag ska skrubba hela kroppen, jag ska bädda rent i min säng. sugen?


treat other..

how people treat other people is a direct reflection
of how they feel about themselves!


för hårets bästa.

klick.



nu  när jag  börjat  med  massa  kosttillskott, träning, &toppen
kost  så  måste  jag ju  har dom bästa produkterna till mitt hår
också,  ellerhur? båda  är från lyko.se. balsam och shampo för
färgat hår, samt den omtalade håroljan. det gick loss på 720;-


rock that body.




fredag.

varför är måndag så långt ifrån fredag, och varför är fredag så nära måndag? det är helt fel alltså.. sitter vilket fall som helst just nu på jobb. 0900-1700! efter det så blir det gymmet tillsammans med annelie. sen är det nog dags att hålla helg. jag ska göra absolut ingenting ikväll. jag ska glo film, bara må och återhämta mig efter en lång vecka med massa jobb, och sjukt mycket träning.


tonight.


nyss landat i sängen och är långt ifrån trött, känns rätt illa då jag ska upp tidigt imorgon. har haft jätte svårt för att somna sen i tisdagas, tror det har att göra med mina tabletter, burn x4. anyway, jobbat x2 idag och imorgon är det dags igen. efter 1700 imorgon, och träningen tsm. med annelie så håller jag helg, och vore synd att klaga.. ska sova så mycket att jag skiter på mig.. nä, men ska verkligen sova ut. lutar nog åt utgång på lördag, bortsett från det så blir det en rätt lugn helg. behövligt (:

skämt på heltid?

asså, lägg å' med er nu va. nu har jag fått höra från några
att jag är känslokall, aldrig hör av mig, inte bryr mig och
visar noll intresse. skämtar ni på heltid med mig eller vad
händer?


lovely.

mitt mål:


paradise.

alla som inte gillar att åka utomlands
är våldtäksmän!






trötta mig.

nämen, åt helvete med denna morgonen eller? började med att min buss inte kom, därefter när mamma istället fick köra mig så hamnar vi i kö på motorvägen. dock kom jag ändå i tid till jobb! rätt otippat.. idag är en helt vanlig dag. jobb 0830 - 1700, sen har jag mitt spinningpass 1800 - 1900, ses vi? gårdagen såg rätt likadan ut, köttade på gymmet med tre pass vilket resulterade att jag var spyfärdig när jag åkte hem. inte bra! idag får jag nog softa lite och köra ett, eller två pass. iallafall ska jag ju köra mitt egna pass! sugen?


you left them..


ladies, guys are sick of hearing you ask where all the "nice guys?"
are.. they're in the friend zone, where you left them..


tierd, so damn tierd.

"du vänjer dig med tiden".. jag skulle vilja säga: i helvete iheller! för jag kommer aldrig vänja mig vid att gå upp 0615 mer eller mindre varje morgon. det är pest and i really hate it. igår besto min dag utav jobb x2, och träning utöver. var hemma runt 2100, och kunde fan knappt röra mig. vilken jävla träningsvärk jag har efter boxpasset. anyway.. jobbet nu, blir 0800 - 1700. och efter det blir det direkt till gymmet. funny hunny day eller? jag luktar efter helgen. ge mig den!


find the way back.




















burn that fat.


dessa kom igår, och idag börjar jag med dom!
hey ho, lets go!


skakis.

sitter på mitt ena jobb och jobbar med mitt andra jobb. get it? samtidigt som jag sitter här på h1 och jobbar, så jobbar jag på mina spinningpass. funkar rätt bra trots allt! igår tränade jag mer eller mindre skiten ur mig själv. haha. först spinning, sen drog jag och amanda på boxen tillsammans och vi peppade och skrek på varandra tills vi dog. haha! dock exakt så det ska vara. var helt skakis och spyfärdig på vägen hem. haha, looooooser! har fin träningsvärk idag och idag fortsätter träningen. jag ska hålla i mitt egna spinningpass, ses vi ellor? innan dess så blir det lätt styrka, med lite kondition tillsammans med annelie. fast innan dess blir det jobb fram till 1600. alltså.. jag skakar fortfarande efter träningen igår. rätt ok!


converse.

såg dessa i  london, och dog! fanns inte i min storlek och dog ännu mer!
hittade dom nyligen på en hemsida och skall klicka hem dom ikväll. död!


min största kärlek.









awe, man vill bara bita dom! så goa. ♥


miss you london. i really miss you!

jag sitter och saknar london rätt mycket. det är väl det värsta med att
resa, att man kärar ner tid totalt. och londons priser.. 50% billigare än
här  hemma! så ni  som tror att det är dyrt i london har rätt fel alltså..




i can't belive it.


när vi åkte till london så tänkte jag: jeffrey campbell i massor!
men.. det fanns ju för fan inte!


funny day.

tillbaka på jobb efter lång-ledigt. det är ju riktigt.. kul.. att vara.. tillbaka.. mm! gick upp 0615 och det är ju verkligen.. skönt. heldag idag, 0800 - 1700! efter det blir det träning tillsammans med annelie. i'm gonna put my life back on the track! så ser mer eller mindre min dag ut. kul va?


gott i magen.

nu ska vi snart till oasen och äta.
ikväll bjuder jag!


london bby.



hudvård. vichy tvättkräm, body shop's ansiktsmask, och body shop's
ansiktsvatten!



kosttillskott från holland and barrett.



socker söta lack från barry m. och nails inc!



super orgasm från nars, läppglans!



läppstift från clarins. nude!



super billiga fransar!



bilden suger, men tygmärket duger!



sex söta trosor!



bh:ar med trosor!



sexigt korta sommarshorts.



jumpsuit pyjamas!



bilden är inte rättvis! socker söt, och kort klänning.



samma här!



rolling stones magtröja/linne.







två st dösnygga rolling stones tröjor.



dom kostade 10;- hallå liksom? jag var ju bara tvungen!



rihanna tröja. smisk!













sex super cool linnen!



fett dålig bild. enkel, svart skjorta!



samma med denna bilden. inte alls rättvis! sjukt coolt skal
punkt slut!

we love london.

kom hem från london igår. and i hate it! jag vill bara tillbaka. vi har verkligen haft det skit bra! underbar shopping, mycket skratt, osv. går inte beskriva hur mycket jag älskar london! tillbaka ska jag, och det är snart hoppas jag! har en massa bilder, samt att jag ska visa er vad jag köpte där. men först, hur var det osv? som jag sa, det var helt underbart. ni måste dit om ni inte redan varit där! vi hade skoj och var dag gick vi nog över milen. vi hade så jävla ont i fötterna varje dag, samt att vi var svin trötta! våra favoriter var oxford street och camden town. hotellet vi bodde på var.. okej! först när vi kom dit så fick vi ett rum som låg rätt långt bort.. när vi väl kommer fram och öppnar dörren så är rummet så litet att dörren slår emot sängen. och vi dog alltså. som vi skrattade! dock hann vi bara vara där några sek innan telen. ringde och dom sa att vi hade fått fel rum. så vi fick ett nytt, som var större. det var helt okej om man bortser från möglet på badrummet, och lukten i ventilen på badrummet (fukt!) frukosten får 0/10. rätt illa! så det hotellet väljer vi nog inte igen. haha! men strunt samma, allt det andra var perfekt! finns så mycket mer att berätta, men det får vara nock där! här får ni lite utav bilderna:




















RSS 2.0