i sommar ..

i sommar vill jag ha ..



röda, eller vita gummistövlar från hunter på mina ..




bruna fötter/ben som jag tänker skaffa mig direkt när solen värmer!


på benen skall ljusa, slitna jeans shorts sitta ! ♥




på överkroppen kommer ni hitta en dö snygg rolling stones t-shirt ..





håret skall var svart/rött precis som nu ! ♥ (färgen på bilden stämmer inte riktigt)


spontant.

jag gillar att göra spontana saker, inte ha allt så planerat, men just nu är allt väldigt planerat in i minsta detalj, och med andra ord är jag ganska upptagen och därför har jag inte kunnat uppdatera så himla mycket, och det kommer bli lite svårt framöver, förlåt ! men jag ska verkligen göra mitt bästa ! :) såhär ser schemat ut:

5 maj: stort binderiprov, träffa sofi därefter.
6 - 7 maj: mer binderiprov, träning därefter med tess.
11 maj: ett prov !
12 maj: ett prov ..
13 - 14 maj: lediga !
13 maj: bad, grillning, tjejerna ! ♥
15 maj: jobb, på kvällen en lugn utgång .
18 maj: ett prov ..
22 - 23 maj: upp till martins bror !
27 maj: bal, efterfesten !
4 juni: haket, därefter swea med tjejerna ! ♥
7 - 10 juni: studentveckan! - tillsammans med tjejerna såklart !
10 juni: jobb 10 - 18 .
11 juni: s t u d e n t e n ! kommer bli galet tillsammans med dom bästa !
18 juni: england i två veckor !
5 augusti: kreta med sofi !
(samt skolan, träning, martin, praktik, vänner ..)

ni ser själva, har en hel del som sker, och som skall göras .. men ska försöka att skärpa mig ! :)


valborg.

vilken kväll / natt alltså, hade verkligen sviiiiiiiin kul ihop med tjejerna ! :) hände så himla mycket, men allt blev sjukt lyckat alltså ! började dagen med praktik 1000 - 1700, mötte upp tjejerna och vidare hem till mig med buss ! sen vidare till pizzerian för att beställa mat, (ja, jag var onyttig igår!) gott vare' satt riktigt fint ! därefter blev det att göra ve sig, sen cirkus 1915 blev det bussen till martins lägenhet, där vi förfestade ! duktigt kul, och duktigt dynga ! vid cirkus 2300 ? när vi skulle dra, så gick min sko i sönder, och ett jävla liv blev det, hah ! så vi fick ringa en taxi, han hämta oss, lämna oss hos mig, jag och tessan sprang in och väckte hela huset, sry ! slänge in dom söndriga skorna, och tog mina svarta ! ut igen till taxin som körde oss ner till stan . vi fick laxxa 400:- sura pengar ! men äh. sen blev det stinsens, in på tapaz för billiga shottar - lyckat ! :) vidare till tempel där allt och inget hände, kan bara säga - riktigt lyckat ! en repris ? jatack ! ♥

tess and me !



ida, tess and me.



rebb and ida



lets play !



ooh, girls just wanna have fun !



.. wanna have fun !



tjajooooor !



finns en hel del till bilder, men jag är trött som få nu .. ♥



RSS 2.0