tisdag.

idag var det riktigt segt att gå upp. gick upp 06:00.. fick som tur var skjuts till jobbet. thank you, spank you! började 07:00, men jobbar enbart till 11:00. känns små-onödigt, men samtidigt skönt. ska till emporia efter som det ser ut nu, vädret är ju ingen höjdare att köra i, och jag måste vara tillbaka i helsingborg runt 16:30-17:00, pga. träningen tillsammans med maria, och sen är det dags för min spinning. igår när jag kollade så var det överbokat, så jag hoppas på full sal.. fast vädret kan nog hindra några såklart! ): anyway, ska försöka köpa på mig en fin hoodie från hollister, samt massa nya underkläder. har bestämt mig för att jag ska rensa bland mina underkläder och tillägga en massa nytt och fräsht!

nu drar vår-schemat igång på actic, och jag hoppas att ni nu bokat in: tisdagar kl. 18:30 samt torsdagar kl. 17:30 (: det har ni va? ja, bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0