söndag.

söndag, jag tycker inte jätte mycket om dig, men du duger! nyss börjat jobb, ska sitta här och må gott fram till 23:00. snart dyker steffi upp, och senare kommer annika med käk och mys. kan faktiskt inte bli bättre! idag körde jag skiten ur mina ben och min rumpa. det kommer kännas imorgon, and i love it! så.. ja, så ser min söndag ut. inte något storslaget direkt, men absolut bra ändå.

imorgon är det en ny vecka, och jag har en riktigt go vecka på jobb, sovmorgon, slutar i tid och så ni vet. kan inte bli bättre. ny träningsvecka också, och det kan bara bli lika bra som vanligt. spinning x2 - helt ny musik, hoppas kunderna kommer gilla det! ska köra lite tillsammans med misja, och förhoppningsvis med maria. så min vecka ser ut precis som vanligt, inga konstigheter liksom. dessa månaderna är inte dom roligaste men jag tycker om dom på så sätt att man kan fokusera på träningen, och sen när solen tittar fram och varmen kommer på besök så.. ni fattar! (: dock kommer det bli mycket enformigt fram tills sommaren, men det är så det får bli, och det är så det ska vara. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0