rubrik.

jag är så trött att det finns verkligen inte. tror jag skulle behöva en vilodag från träningen, tror det hade gjort sitt. (: just nu sitter jag på jobb. 17-23 är det som gäller, så med andra ord är det inte så farligt. rätt skönt att bara sitta här själv, fast.. om cirkus 45 min kommer dennis hit med lite frukt och nötter, samt någon go film. vadå kunglig vän, va? han jobbar också här, och ikväll skulle hans sambo inte vara borta så då tyckte han att det kunde passa bra att komma hit. och jag kan inte hålla med honom bättre (:

i veckan har det inte hänt allt för mycket. jag har varit ledig rätt mycket, har spenderat många timmar på gymmet, några tillsammans med maria, lite med jenny, lite med nadia och såklart med annika. bortsett från det så har jag kört på rätt bra själv. det känns i kroppen, och som jag sade, längtar näsintill efter min vilodag - söndag.bortsett från det så har jag varit i helsingör med mami, åt gott och kollade lite. måste säga en sak, gud vad helsingör s-ger. finns ju ingen char kvar alls alltså. synd! sen i onsdags hade jag smulan i några timmar (min gamla chef's hund) vi tog en runda i pålsjöskog, trots regn. det blev cirkus 1,2 mil. var duktigt trött efter, och frösen..

ikväll blir det som sagt bara jobb. imorgon ska jag gå upp i bra tid, åka till gymmet, träna och sen har vi personal möte 12:30-14:30! strax efter det ska jag till väla med fia, avslutar kvällen snyggt och enkelt hemma hos henne. sen på söndag lutar det åt badminton, hur kul? mycket kul. och sen.. är helgen slut.











Kommentarer
Postat av: Ronnie

Fantastisk kropp ;)

2013-01-11 @ 18:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0