lite måndag, lite tisdag.

ligger inne med en mycket skön träningsvärk. ingen jobbig, utan skön. var först meningen att jag skulle träna maria på gymmet, piska henne. eller som hon skrev "rasta" men så blev det inte, utan vi körde tillsammans istället. jag blev lika mycket piskad. vi gick igenom hela kroppen igår, så det blev ett riktigt tufft pass, vilket känns idag. idag ska jag enbart köra cardio, och efter det så ska jag träna nadia. ska köra lite lätt mage med henne idag. ett önskemål från henne själv! (:

just nu sitter jag på jobb. skulle egentligen slutat 12:00, men min chef frågade om jag kunde stanna till 16:00 och i och med att jag är ledig både imorgon och på torsdag så kände jag bara; ja, varför inte? sen efter det blir det som jag skrev nyss. egen träning - sedan nadia.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0