helgen.

haft en bra helg eller? det har iallafall jag haft. jobbade i fredags, 17-23! runt 19:00 kom dennis hit med fruktsallad, nötter och filmer. hur bra vän får man lov att bli liksom? vi snackade och skrattade om allt. har alltid lika kul med denny-boy. han stannade här tills jag slutade, sen åkte han hem till sig och jag hem till mig. somnade mer eller mindre direkt.

i lördags gick jag upp i tid, åkte iväg till gymmet, körde mitt cardio-pass, duschade och sen hade vi personal-möte 12:30-14:30. efter det hämta fia upp mig och vi körde vi till väla, fick med min en skjorta hem samt nya underkläder!efter det käkade vi lite, köpte lite nötter och drog vidare hem till fia. vi skulle kolla film, men vi satte inte ens på tv:n, utan vi snackade oss söndriga som vanligt om allt och inget. runt 23:00 körde fia hem mig, och jag tro mer eller mindre att jag somnade som en stock. tack för en bra lördag, fisen!

igår gick jag upp vid 10:00, ville bara sova mer men det gick inte. kände efter 7 dagars träning så kunde jag behöva sova mig söndrig. men det fick vara nog vid 10:00. gick upp, käkade och sen la jag mig i soffan med molly och bara mös. hon lägger sig alltid på migg bröst och trycker sig så nära hon bara kan medans jag ligger och håller om henne. ♥ (jag älskar henne mer än allt annat) runt 13:45 tog jag bussen till stattena, mötte upp dennis, annika och jenny. sen tog vi oss bort mot IH. vi hade bokat badmintonbana 15:00 och två timmar framåt. kan bara säga; fyfan vad kul vi hade. sprang som dårar, lirade, skrattade och hade det allmänt bra liksom. ♥ runt 17:00 var vår tid slut, så vi chillade lite, och sen gick alla åt varsitt håll. direkt när jag kom hem så hade mamma gjort omelett! stelfrusen som jag var så tog jag ett jävligt varmt bad direkt efter maten. hade en riktigt spa-kväll. fixade naglarna, både på fötterna och på händerna. gjorde ansiktsmask, inpackning, rakade det som skulle rakas,  nya underkläder osv. love it! sen var det inte mycket mer med det, tvn och sängen fick avsluta min kväll.

just nu sitter jag på jobb. 08:00-12:00 som gäller idag, inga konstigheter. efter det blir det att starta den nya träningsveckan.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0