förändringar.

alltså det är en sak som ni måste förstå, och det är att det är så värt det. värt vadå undrar ni då såklart.. att gå ner i vikt pratar jag om, att få den kroppen man länge önskat sig, att verkligen se förändringen. idag när jag kollade i spegeln så bara kände jag något jag aldrig känt förr, och den känslan fick mig att motiveras ännu mer. det var ett tag sedan jag gick ner i vikt, cirkus 10-11 månader sen, men jag tycker inte att man ska stanna där, man forsätter. och med det menar jag att man fortsätter förvandla kroppen, men ger sig själv det man vill ha. tänk efter, vad vill jag ha? jag vill ha en tight, och stark kropp, och jag kommer få det, för jag tror på att jag kan, och jag är påväg dit. jag ser hur min kropp förändras, jag ser förvandligen utav mitt hårda arbete och god kost. gör mig en tjänst, vänta inte, vänta inte "tills på måndag" börja idag, och bara gör det. dom flesta som läser min blogg vet vad jag gått igenom, och jag har sagt det innan, och jag säger det igen; fy-fan vad värt det ha varit!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0