back on track.

vilken dyster tid det varit i mitt liv, framför allt att mitt hjärta, mitt liv, min snutta - gick bort. jag saknar henne, dagligen, och jag tänker på henne varje sekund. sen strax efter blir jag sjuk; vinterkräksjukan! kan vara något utav det värsta jag varit med om. skatta er lycka om ni inte haft det, eller kommer få det, så att säga.

men nu är det dags att börja på nytt kapitel, behålla fina minnen och vara tacksam för den tid som varit och för den tiden som skall komma. känner mig mycket lyckligare och gladare. träningen går så himla bra, och det är trots träningen som är min prio 1 i dagsläget. spenderar min tid på gymmet, och över blir inte så jätte mycket tid. i och med att jag varit sjuk en hel vecka, så finns det inte jätte mycket jag kan berätta. har legat i soffan, kollat tv och haft mycket tråkigt. men som sagt, back on track, körde mitt första pass igår. skulle egentligen kört själv, men misja var på plats så vi körde tillsammans. kan säga att det känns idag, och det är väl det som är meningen. idag var jag på plats igen, körde rygg/axlar, samt mage. och kvällen avslutar jag tyvärr på jobb.. 15-23 ): efter det blir det bussen hem, och sängen. upp i tid imorgon för att dra iväg till gymmet. och hur tror ni att jag avslutar kvällen? mycket riktigt, jag avslutar den på samma sätt som idag; jobb 15-23 ): men det vore synd att klaga, det är så lugnt så, kan blogga, glo film och imorgon kommer först steffie hit, och sen kommer annika. så det ska bli mys! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0