helgen, & veckan.

jag älskar verkligen snö, men nu tycker jag att den ska försvinna, och istället ge oss lite sol och varmare vindar. så man kan slänga på sig skinnjackan istället för vinter-jävla-jackan. (: idag är det jobb på schemat, vad annars? 11:00-17:00, riktigt go tid trots allt. sen har jag spinning 18:00-18:45, och idag kommer malin och dennis från jobb, även annika (men hon är medlem på actic) :) ska bli himla skoj att dom kommer, r-lly! om några utav mina kunder från actic läser min blogg, så vill jag bara säga en sak; ni är verkligen bäst. igår var enbart 1 cykel ledig i hela salen. ni är guld, och ni kämpar som äkta kämpar!

helgen som varit var hur bra som helst. i fredags jobbade jag, drog och tränade och sen blev det soffan när jag kom hem. inte mycket mer än så. lördags var jag och steffi på väla, vi hängde mest, käkade och bara snackade om allt och inget. avslutade i staden, men det var svinkallt, så vi gick enbart igenom, och sen drog vi hem. på kvällen blev det dunder mycket gotte, tro mig. köpte 5-6 choklad enbart till mig! samt en frödings kladdkaka, samt 400g marabou som vi hade till choklad-fondue och till det skivad banan. knappt gott, men dog alltså. åt inte ens upp hälften. men det var gott, så gott! till det kollade vi film, och sen dog vi i sängen. i söndags åkte vi iväg till tassebo, (det är ett hem för övergivna katter - adoption) ville bara ta med mig alla hem. mitt hjärta smälter för djur över lag. ♥ sen blev det lite outleter, subway och sen hem. en onyttig helg, men det måste man ha ibland. det var så värt det. balans mina vänner, balans!

i veckan har jag enbart jobbat och tränat! imorgon är jag ledig, och dags att lägga sig under nålen igen. ska bli klar med min helarm, och vet ni vad det absolut värsta är? det är att det är den värsta biten kvar nu. jag känner redan smärtan! men, vad gör man inte? tror inte jag blir helt klar imorgon, har 3 h's sittning, men tror jag kommer behöva minst 1 sittning till. men vi får se, önska mig lycka till (:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0