dagar som varit, som kommer.

hello little sunshine. hur har ni det? hoppas bra. jag har det hur bra som helst. jobbar 11:00-17:00 idag, sen har jag spinningpass 18:00-18:45, efter det ska jag bränna av några squats, och avsluta med abs-eli-abs! (mage) efter det ska jag raka vägen hem, duscha och bara må som en kung i sängen.

veckan som varit, och helgen, har varit rätt lugn. i torsdags var jag och tatuerade mig, fortsatte på min sleeve. 3 timmar blev det, blev super-nöjd! dock var det rätt smärtsamt denna gången. det är alltid smärtasamt, men vissa ställen känns mer än andra, thats it! vad jag gjorde i fredags, minns jag inte direkt. hur kan man glömma? hoh. sen var det hälsomässan med annika i helgen, jessie's födelsdagsfest, actic, och bara chillade. med andra ord; jag hade fullt upp i helgen. inga konstigheter!

nu i veckan ser det ut exakt som vanligt. i måndags var jag ledig, och tog tag i super-rolig städningen, men okey, det var skönt när det var klart. avslutade kvällen med spinning och egen träning. igår såg det exakt likadant ut, dock jobbade jag, 11:30-17:00. stack och tränade tillsammans med misja och maria, sen hade jag spinning. avslutade kvällen med jossie. blev maxi första, frukt och nötter, sen vidare hem till mig, gossade ner oss i min säng och bara pratade om allt och inget. lika bra, bättre, bäst, som vanligt! ♥ imorgon ser dagen likadan, jobb 11:00-17:00, sen har jag spinning 17:30-18:25, och efter det ska jag köra lite själv, och sen träffa jossie. blir antagligen bio, om inte det så blir det något annat. myys!

och sen avslutar jag veckan med att åka till göteborg. blir lugnt! det blir god mat, shopping och mer eller mindre bara må. och det kan väl inte bli bättre? så det ska bli hur skönt som helst. (:




Kommentarer
Postat av: Anonym

ser ut som bajsmackor hehe .. :D

2013-02-13 @ 14:35:37
Postat av: little mandi.

YUMMI IN MAH TUMMI!

2013-02-13 @ 14:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0