onsdag.

alltså.. idag är jag riktigt riktigt trött, och idag är det riktigt riktigt kallt ute, -.- & jag vill riktigt riktigt mycket hem igen. gick och la mig i tid igår, runt 22:00, lyckades jag somna? abso-fakking-lut inte. levererade vaken fram tills 23:30-00:00 typ. lia bra när jag ändå skulle upp 06:15. haha. positiva_tjajen_89!

spenderade några goa på jobb igår, 10:00-16:00, efter det blev det gymmet, 26min i solen tillsammans med carro, sedan blev det uppvärmning, och sen var det bara att dra igång. fria vikter, några maskiner, och ett afro-pass senare var jag dyng-sur (svettig!) och trött som ett fån. runt 20:35 var det bussen hem som gällde, duschen, tv:n och sen sängen som sagt.

07:30-16:00 är det som gäller för dagen, efter det blir det möjligen några goa i solen, därefter blir det ett pass tillsammans med annica och annie. ska köra shieten ur dom. *blink*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0