working.

idag var det extra svårt att gå upp ur sängen, det vill jag lova. klockan ringde 05:45 och jag kände riktigt hur det sved i ögonen när jag gick upp. fy! brukar annars flyga upp som ett skott, och vara rätt "pigg" men icke idag, icke! idag är det fredag, och det tackar vi för, blir jobb 07-14, sen ska jag på längenhetsvisning 16, sen blir det nog mer eller mindre bio ikväll. ska dock hem direkt efter för ska såklart upp tidigt imorgon, vad annars? ska jobba i klippan (av alla ställen) men vad gör man inte för sin mormor? hjälper henne på en julmarknad. sen är ju cash king så.. blir exakt samma sak på söndag, det kommer bli en tung dag. först jobb i klippan, 10-14, sen vidare till mitt vanliga jobb där jag ska knega 15-23. kill me slowly, please! min fråga är, när får jag sova? nevah evah biatch! rolig helg va? jobb, jobb och jobb. but i can take it, i have to.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0