when it's good.

har inte direkt skrivit något dom sista dagarna, men det har varit en helt okey vecka mer eller mindre. träffade sara i torsdags, innan dess var det jobb, tränade jag tsm. med johan, hade spinning och avslutade med lite cardio tsm. med annie. efter det mötte jag som sagt upp sara, vi tog en promenad och satt oss ner på gröningen. snackade om allt mellan himmel och jord. i fredags blev det ingen wow-upplevelse eller så! var ledig, så färgade håret, tränade tsm. med johan, avsultade med spinning. runt 19:30 hämtade mamma upp mig vid gymmet, och mer eller mindre raka vägen hem. duschade, tv:n och sängen just pga. att jag skulle upp 07:20 i lördags!


i lördags gick jag som sagt upp runt 07:20, käkade, drog på träningskläderna och åkte till gymmet, mötte upp spinning-tjejerna, och drog mot lund. en hur bra dag som helst med spinning-inspo, ett bra pass, teknik-snack, etc. runt 16:00 drog vi tummarna ur röven och åkte hem igen till helsigborg. vidare på bussen, hem, fixade mig och direkt in i bilen och åkte iväg på kräftskiva. fruktansvärt trevlig kväll. finns nog inget som hade kunnat bli bättre!

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0