helhelg.

denna veckan har verkligen varit upp och jävligt mycket ner. men nu känns det mycket bättre! och nej, det är inget som hänt. bara mycket i skallen, you know? nu är det inte ens hälften så mycket i skallen och jag mår prima ballerina. även tagit en paus från träningen dennan veckan, förutom min egna spinning. har ångest x100 över det, men det släpper jag nu helt och hållet, och kör på ny kula på måndag, key? :) dagarna som varit: i torsdags kom min bror hem det militära, kan man säga så? haha. så mossi har fixat lite gott när han nu kommit hem. så det blev en super mysig kvällis. kunde inte bli bättre! super mysigt, och en kanon kväll.


igår var en av dom mysigaste fredagarna på rätt längre. jag och jessie hade bokat bord på haket 19:30, men innan dess köpte vi lite nötter och satt oss i norrahamnen, kollade på folk, njöt utav vädret och bara hade det fruktansvärt mysigt! runt 19:20 drog vi oss mot haket och hade det mega mysigt, verkligen. efter det mös vi mer eller mindre runt på stan, lite gröningen, norrahamnen, osv! det var som vi båda sa: det var en fruktansvärt bra och mysig kväll. tack bästa jessie! ♥







idag har det varit strålande vädret, men nu mot kvällen har det helt och hållit vänt märker jag. lite blåsigt, och lite regnigt. tradit, men vad gör man liksom? idag är en dag med jessie. hon jobbar till 23:00, så hon köpte med sig frukt och jag köpte med mig nötter. snart ska vi sätta på en film, och bara mysa, och snacka massa skit. för att vi käen! senare, efter 23:00 kanske det blir staden, troligen inte då vädret valt att böla sönder. menmen!


imorgon håller vi tummarna för bra väder, key? för imorgon hade jag och jessie tänkt och grilla, och bara ha det allmänt mysigt. kan bli svårt att grilla om det regnar.. eller, det går, men inte lika mysigt. så håll era ruttna tummar nu, key? (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0