torsdag.

hade världens mysigaste dag igår. hämtade upp smulan 1200, (annikas hund) efter det gick vi en långrunda på 2,5h. duktiga! sen runt 1430 gick vi tillbaka till stan och mötte upp emma och hennes lilla hugo. (: gick runt i stan ett tag, och sen "sen"-lunchade vi på mezo. snackade, skrattade och hade det allmänt bra helt enkelt.

just nu sitter jag hos n, kollar tv och glor på¨datorn. spännande, right? funderar på om jag ska ut och gå en runda, om mina träningskläder hinner torka.. hinner dom inte inte det så har jag ju iallafall spinning 2nite, 1800 - 1855. och det ska bli lika skönt som vanligt. hoppas på mycket kunder trots att det är så fint väder idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0