about my blog foks'

okej, jag ska tella er en sak nu: mina bilder/texter handlar inte om att jag är depp eller något. jag älskar texter, sanna texter, och texter tillsammans med bilder gör det fulländat för mig. hello, do you get it? ni som känner mig vet att jag är text-kåt. har fyra tatueringa med texter, och skall göra min femte snart. så det jag ville få fram är att jag kommer fortsätta med texter och bilder, samt passande musik, men jag kommer även fortsätta att blogga som förr. och jag lovar, jag ska börja ta mer bilder på vad jag gör, köpt etc etc..

Kommentarer
Postat av: Nica

kan du inte visa bilder på dina tatueringar och berätta vrf du valt just De texterna? :)

2011-09-18 @ 14:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0