2nite.

hey baby. what's up 2nite? själv har jag nyss stigit ut ifrån duschen. efterlängtat! har haft spinningpass, och idag var annelie och emma med. och det var super kul att båda var med. (: emma är numera min träningskompis, (vanlig kompis också såklart, haha!) hon ska gå på mina pass måndagar och torsdagar, sen ska vi köra något annat pass på onsdagar, och sen blir det att simma lite! hur bra låter inte det då? ja, jag vet. rejält bra låter det! (:

imorgon blir det att åka och hälsa på josse. ska blir super mysigt! snacka, och bara må. det är nog det vi är bäst på. high five! (; efter det blir det kanske en runda på stan. vet inte, inte riktigt bestämt än. så vi får väl se (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0