hela tiden minus.

fem dagar har gått och idag visade vågen -4,1kg. snyggt eller vad? känner mig rätt nöjd alltså! man blir "väga-sig-kåt" illa. men nu ska jag, p å a l l v a r, inte väga mig förrens måndag. lovar! lite tips från mig, till er:

1: fråga mig om ni har frågor, här på bloggen, face eller
sms!
2: var påläst innan ni börjar.
3: var motiverade till 100, om inte 1000!
4: var beredd på att det är en dyr diet, kolla igenom din
ekonomi.
5: ladda 2-3 dagar innan. köp allt som behövs och frys in!
6: prata med den/dom du bor med så dom är medvetna
om vad du skall göra framöver.
7: träna inte för hårt under dieten.
8: fullfölj dieten. annars kommer du bara få jojo-effekt.
9: var beredd på att det inte är världens roligaste diet. det
kommer se likadant ut i flera dagar framöver..
10: ge inte upp!

om det är någon utav er som börjat/tänker börja, så berätta det gärna. vet att en har börjat, och det är en hel del som är sugna på att börja. right? är det svårt att veta vad du ska äta? här kommer lite tips:

1: äggröra, gjord på bara ägg. salt och peppar.
2: kotlett kryddad med vitlök och chilli, äggröra till.
3: kyckling med äggröra, eller en klick mini keso.
4: kryddiga vitlöksbiffar med hemmagjord vitlöks-
sås!
5: fisk, med en klick lätt creme fraiche och citronsaft.
6: kassler i ugnen, vilökssås på och riven 5%ost på
toppen! (jätte lite utav osten)
7: stekt kassler med äggröra.
börjar ni med grönsaker från början så bara tillsätt
det
!

i min första fas har jag i n t e ätit några mejeriprodukter alls. mejeriprodukter är t.ex keso, creme frachie, osv. ni väljer själv om ni vill eller inte vill. men man får äta mejeriprodukter med låg fetthalt i fas ett. jag har valt att köra stenhårt. som jag har sagt innan, så äter jag b a r a kött, fågel och fisk utan något till. samt proteinpulver! och som sagt, har ni frågor? fråga då på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0