move your body.



proteindag nr. 4
alla dagar ser mest likadana ut, kött, fågel och fisk. idag känner jag mig dock piggare och min kropp börjar vänja sig med små steg. jag känner mig glad, och pigg och mer motiverad än någonsin, detta pga av att vågen visar minus. imorgon är det helg, och det kommer nog bli svårast - då helger innan varit film, och gotte! nu blev det film, och inget gotte. dock händer en hel del i helgen, så det är nog hur lugnt som helst. och för att inte fastna i soffan, så ska vi ut och gå mycket!

kom hem för ett tag sen, käkat ägg och just nu har jag duschat. stank surt efter mitt spinning pass.. skoja! men jag stank iallafall, och vet ni vad? så ska det fanimej vara efter ett pass med mig. hoho! snart ska vi sätta på en film och somna gott till den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0