kinda' mad.

howdy foks' idag är jag arg, eller arg och arg.. men ni hajjar? (look down: sick and tierd of you) behöver inte förklara mig mer va? nah' sitter just nu och glor tv. ville gått ut och gått, men tycker det blåser lite too much. var iallafall ute och gick 1h igår. doktig! och idag ska jag träna at the gym. blir löparbandet, med spotify i öronen. perfect! i m o n f i r e b i a t c h. ni som läser min blogg, är ni inte sugna på att börja träna?! jag jobbar på actic, så det är väl en självklarthet att ni ska börja träna hos oss? c'on baby. bli av med lite sommarkilo? bättra kondisen? tur jag är spinning instruktör då ju. (; ses vi på actic? underbart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0