i'm gonna freeze this moment..


ligger i sängen och nyser, och kollar på gordon ramsay, the f word! och det är inte bra att se ett mat-program när man går på diet ska jag tala om för er. dessutom gjorde han liksom.. världens godaste efterrätt. up yours ramsay! anyway, skulle ju ut och gå idag, men har inte gjort det än. vill inte gå själv så ska se om någon vill gå tillsammans med mig. roligt att gå själv och snacka med sig själv, "hej, hur är det?" "...." typ?! nej, men vi får väl se. ser faktiskit ut att mulna på också. blir ju träning imorgon, och på torsdag, så det är rätt lugnt. (: fast hade gärna gått ut och gått idag..

idag är det andra dagen på min proteindiet, och det går bra. har ätit kyckling, och kyckling. sounds great, right? bortsett från det så känner jag mig lite trött, men det beror ju på att kroppen inte är van vid det. men det vänder! trivs än så länge, och känner mig motiverad. ska ni ger er på denna diet så m å s t e ni vara motiverade, annars kommer det gå 3-4 dagar, sen ger ni upp! ni måste vara 100% på det! det är en tråkig diet, men bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0