i just came to say hello.


nyss avklarat 7,2km i pålsjöskog. kanon väder till det idag! är hemskt nöjd, och ska snart bada och kolla film. äkta söndag or what?! en annan bra sak är att jag ska tatuera mig på torsdag. fick tiden super fort! brukar tatuera mig på house of pain, men denna gången blev det överpris, han ville ha mellan 1500 - 2000 kr, och där jag ska göra den nu istället vill han ha mellan 600 - 700 kr. lite skillnad eller vad? kan säga så mycket som att det blir en text, men vad det ska stå får ni se när den är klar. ait? bra.

har varit en rejält fattig helg. men har endå varit på väla, kollat halloweenkläder, haft tacomys, och varit ute och gått. så jag är hur nöjd som helst (:

i veckan blir det fullt upp som det ser ut nu iallafall. måndag: ut och gå, (det ska bli kanon väder) mot kvällen ska jag hålla i mitt vanliga spinningpass, efter det styrka tillsammans med emma. tisdag: städa, städa och åter städa. sinnessjukt snuskigt uppe hos mig! onsdag: hoppa in för sanna och hålla i spinning 1730, efter det möta upp emma och köra styrka. torsdag: göra mina femte tatuering, hålla i mitt torsdags spinning pass mot kvällen. fredag: halloweenfest i lund, yiha! lördag: ullared? söndag: kalas hos farmor som fyller år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0