fick pausa.


fick pausa i dieten pga att jag blev dålig. snyggt.. så idag känner jag mig mycket bättre, så imorgon går jag på proteindieten igen. men jag ska gå på fas 2, istället för fas 1. så får vi se hur det går helt enkelt! annara har det jut gått bra och så. man tröttnar fort i tell yah' men men. -4,1kg är ju rätt ok. men inte nöjd där! 

helgen har bestått utav påslsjö både fre och sön. lördags åkte vi till malmö och kollade lite, på kvällen blev jag rätt illa på det. spyfärdig, magont, yr och dylik. så blev ingen inflyttningsfest ): la på soffan och stirrade in i en vägg, typ.. igår hade vi instruktörer på actic helsingborg teambulidning, och det var super duper kul. tack alla! efter det blev det powerwalk i pålsjö, cirkus 4km. 

just nu sitter jag i soffan med lite lätt träningsvärk, (vi prövade ju på allas pass igår) så idag känns det lite. ikväll blir det mitt vanliga spinning pass, as you know. ska bli lika skönt som vanligt, och jag hoppas på en massa kunder! yiha. efter det blir det att träffa josse en sväng, i think? sedan hem och duscha, och nanna. och imorgon blir det att hoppa in och jobba i blomsterbutiken, 1000 - 1800!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0