you're just a toy.


ett ämne som väldigt ofta dyker upp är vänner som försvinner när dom går in i ett förhållande! kan någon förklara för mig varför man ska behöva försvinna bara för att man har en pojkvän? ska man sluta leva, festa, träffa sina vänner bara för att man går in ett förhållande? man binder sig och lägger hela sin värld i sin partners händer, och helt plötsligt ligger inte ens vänner på första plats, inte ens delar dom första platsen med pojk/flickvännen, utan dom åker raka vägen ner till andra platsen. och klassikern - när förhållande tar slut, då duger vännerna! helt plötsligt börjar man få sms, mobilen ringer och helt plöstligt gör den här människan entré i ens liv igen. vissa godkänner det, andra inte. jag förstår inte, hur man kan godkänna det. hur mycket kan du som människa betyda för den här människan? inte ett skvatt ska du veta. du tror att du betyder något, du hoppas att du betyder något. men du är bara en leksak som duger tills en finare och bättre leksak dyker upp.. du ska finnas där 24/7, du ska vara en axel att gråta ut på, du ska vara där hela tiden.. tills dagen kommer! "hon var allt för dig, men du var inte allt för henne" alla visar sitt rätta jag till sist, vissa är dom vi trodde att dom var. andra spelar bara en roll! skrämmande när man tänker efter, eller hur? dom är inte ens värd att bli kallad vänner, då dom inte vet var ordet "vän" innebär. jag vet att många utav er känner igen er, att ni alla haft och har såna här människor i era liv. det är upp till er hur ni ska hantera det, men ni alla vet vad ni egentligen borde göra. att jag en gång kallat er vänner.. jag ångrar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0