heaven is a place nearby.


har nyss bokat bord till sjutton pers på haket i helsingborg. jag valde att styra upp en instruktörs-middag för oss som jobbar på actic i helsingborg. så dit ska vi den 19de november och käka, och ha det trevligt. ska bli super skoj! just nu sitter jag i soffan, är litet dystert fortfarande efter igår. inget som hänt mig, men kan säga att någon som står mig väldigt nära fick en otrevlig nyhet.. så det är ju sisådär.

ikväll blir det nog väla en snabbis, ser det ut som? vi ska enbart kolla efter små-saker till halloween. köpte ju rödluvankläder, men vill inte vara det denna helgen i g e n. haha, lönt eller? nej, men vi får se vad det blir. om det bli samma or not.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0