min helg & hemmagjord glass.

igår jobbade jag 1000 - 1600. åkte hem, gjorde ve mig och tog bussen till stan 1736 och mötte upp mina i stan 1800. efter det gick vi till mezo, åt, snackade och bara mös! super mysigt. efter det så gick vi ner till norra hamnen och satt oss. tog ett glas vin, snackade, planerade, och samma sak där så bara mös vi. blev en helt toppen kväll (:

idag har jag bara mått, haft "spa"-dag och gjort mig len och fräsh som en baby. hihi! runt 1800 kom nicke hit och hämtade mig för att dra vidare till påsjö där vi gick cirkus 5km. super skönt! (: nu ikväll så har vi gjort hemmagjord glass. det innebär INGA JÄVLA TILLSATTSER som t.ex aromer, e-ämnen osv! allt man behöver är ägg, minimalt lite socker, grädde och mjölk. sen antingen vaniljstång om man vill ha vaniljglass, eller kakao om man vill ha chokladglass, osv! sen vill det ju till att man har en glassmaskin. super god blev den, och kalorisnål (: jag säger bara: NEJ TILL ALLA JÄVLA TILLSATTSER!

igår:











idag:












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0