sux delux.

gick nyss in på hm.se och kollade, hittade då en perfekt maxi klänning (älskar maxi klänningar) den var rosa, blommig, och somrig. perfekt till solbrun hud, och vita converse! ni vet, jag bara såg allt framför mig . . anyway, skulle klicka för att beställa, och vad ser jag då? att det är en klänning för större kvinnor. absolut inte mig något emot, såklart. jätte bra att dom gör kläder för alla storlekar, men dom hade kunnat ha så att alla storlekar hade kunnat beställa/köpa. då jag älskar den så blev jag ledsen i ögat! )':




dock hittade jag denna också! ↓ men blev inte alls
lika förtjust som jag blev i den rosa.


den ser lite . . mormor ut? eller? eller ja, tyget
ser lite "gamla-gardiner-mormor" ut ):

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag gjorde samma tabbe igår, ville också ha den :P -men andra är också fin :)

2011-03-18 @ 14:33:11
URL: http://frankiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0