situps.

nyss landat i sängen efter två ägg, en grov macka med skinka, ost och gurka, och ett glas vatten. intressant va?ja, tänkte det med :) kom mer eller mindre hem ganska nyligen från gymmet. körde styrka idag, körde på sten hårt och imorgon blir det vila ifrån styrkan. efter styrkan höll jag i 45 min spinning pass. som jag brukar säga - det var sjukt skönt. har ny musik, och nytt pass nu vilket är toppen också då man tröttnar lätt på sin musik. jajajajajaja. just nu kollar jag på "99 saker man måste göra innan man dör" dock väntar jag på att klockan skall slå 2200 så jag får se big brother. haha! amen så fast man blir när man väl börjat se det. bara erkänn istället! thihi. efter det så kommer jag somna gott känner jag!

jag ska börja med situps, och armhävningar varje morgon! jag menar, vad tar det? 5 min, om inte mindre? varför har man inte börjat med det tidigare liksom? man vaknar, sträcker på sig lite, vaknar till, ner på golvet och kör situps och armhävningar. som sagt - varför har man inte börjat tidigare med det? sånt man alltid ser på filmer, att killarna gör varje morgon. haha! så från och med imorgon, så börjar jag med det också!


Kommentarer
Postat av: Maria

Det var ett jätte bra pass :)

2011-03-01 @ 21:28:56
URL: http://frankiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0