såååå?

tur att blogg.se funkat bra idag (?) hm. anyway . . idag när jag vaknade så sa mamma direkt "vet du om att du pratar i sömnen?" mitt svar var nej. "jo, du sa: sååååå?"
haha. så roligt, om man fattar det?! ni vet väl att många inkl. jag hela - jävla - tiden säger "sååååå?" ist. för "jasåå?" . . eller? haha. iallafall! när jag kom ner
så var mormor här. hon hade köpt med sig nybakade, grova bullar! samt som mamma hade pressat jucie till oss, tagit fram färska jordgubbar, blåbär, ananas, och kiwi!
samt naturell yoghurt med skrivad banan/jordgubbar, och paulúns flingor. super gott, och snuskigt nyttig frukost! efter det så bosatte jag mig i sängen av den enkla
anledning att jag var svin trött, (somnade inte fråns 0145 inatt) och sen får vi inte glömma träningsvärken, heeeelllo liksom! bara jag nös eller rörde mig så sket
jag löst i bralla. haha! dödligt ont, men det är trots allt skönt med träningsvärk. då vet man att man gjort något bra!
nu sitter jag i sängen igen, efter att ätit lite ägg och så! kom mer eller mindre hem ganska nyligen från gymmet! vilade från styrkan idag, och höll bara i 55 min's
spinning pass! trött, och go i hela kroppen. snart kommer x hit. med sig kommer han ha 4kg protein pulver till mig! (: så det blir att börja med det imorgon! wiho.
blir nog bara film för oss ikväll, vi båda har tränat och han ska ju trots allt upp tidigt till jobb. så vi orkar nog inte mer än film trots allt. men det duger perfekt för
mig. är så trött!
imorgon ska jag ut och gå när jag vaknat och så! efter det så m å s t e jag städa här uppe. spec. tvätta golven! riktigt svinigt nu faktiskt. hoho! sen på kvällen blir det
träning, såklart (?) imorgon går jag på styrka igen och sen ska jag hålla i spinning pass i 55 min. och det ska bli hur skönt som helst!
tur att blogg.se funkat bra idag (?) hm. anyway . . idag när jag vaknade så sa mamma direkt "vet du om att du pratar i sömnen?" mitt svar var nej. "jo, du sa: sååååå?" haha. så roligt, om man fattar det?! ni vet väl att många inkl. jag hela - jävla - tiden säger "sååååå?" ist. för "jasåå?" . . eller? haha. iallafall! när jag kom ner så var mormor här. hon hade köpt med sig nybakade, grova bullar! samt att mamma hade pressat jucie till oss, tagit fram färska jordgubbar, blåbär, ananas, och kiwi! samt naturell yoghurt med skrivad banan/jordgubbar, och paulúns flingor. super gott, och snuskigt nyttig frukost! efter det så bosatte jag mig i sängen av den enkla anledning att jag var svin trött, (somnade inte fråns 0145 inatt) och sen får vi inte glömma träningsvärken, heeeelllo liksom! bara jag nös eller rörde mig så sket jag löst i bralla. haha! dödligt ont, men det är trots allt skönt med träningsvärk. då vet man att man gjort något bra!

nu sitter jag i sängen igen, efter att ätit lite ägg och så! kom mer eller mindre hem ganska nyligen från gymmet! vilade från styrkan idag, och höll bara i 55 min's spinning pass! trött, och go i hela kroppen. snart kommer x hit. med sig kommer har han 4kg protein pulver till mig! (: så det blir att börja med det imorgon! wiho. blir nog bara film för oss ikväll, vi båda har tränat och han ska ju trots allt upp tidigt till jobb. så vi orkar nog inte mer än film trots allt. men det duger perfekt för  mig. är så trött!

imorgon ska jag ut och gå när jag vaknat och så! efter det så m å s t e jag städa här uppe. spec. tvätta golven! riktigt svinigt nu faktiskt. hoho! sen på kvällen blir det träning, såklart (?) imorgon går jag på styrka igen och sen ska jag hålla i spinning pass i 55 min. och det ska bli hur skönt som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0