i wanna' have a gorgeous body!

idag måste jag varit ur funktion. vaknade 1130! well . . mamma hade iallafall pressat jucie till mig när jag kom ner. hon är bäst! till det blev det naturell yoghurt, med skivad banan och paulúns flingor, och såklart en PROTEIN DRINK! (: som ni ser nedan ↓ finns att köpa på gymgrossisten.se och finns i många olika, goda smaker! (vill ju till att man tränar om man ska gå på det!) ni kan läsa mer om det på deras hemsida om ni vill ha mer info och är sugna inför sommaren!

snart ska jag ta mig ner och hämta golvmoppen, och vatten. ska tvätta golvet inne på badrummet. och sen damsuga hallgolvet, och mitt rumsgolv! efter det så ska jag ut och gå, om jag hinner (?) sen senare så ska jag jag ta bussen cirkus 1736 till gymmet. köra styrka 1800 till 1850, sen så ska jag hålla i spinning pass i 55 min kl 1900 (: ni kanske tycker att det enda jag gör är att träna just nu, och ja, det stämmer mer eller mindre. men liksom, är sommaren långt ifrån oss? nej, den är sjukt nära nu. så nu finns det ingen tid att förlora. det är bara att träna på som om det inte fanns något annat i livet, typ? hoho. i wanna' have a gorgeous body! i mean, who dosen't?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0