saknat mig?

så flitigt jag har varit på att skriva, eller hur? (; nej.. jag vet, jag har varit sjukt segt. över 1mån sen jag skrev nu typ. men det har varit så mycket på senaste tiden så varken tiden eller lusten har funnits där, men jag ska verkligen göra ett tappert försök. lovar! så.. vad har hänt sen senast?
siesta festivalen : blev riktigt lyckad. vi drack som fjortizar och började tidigt på morgon och slutade.. aldrig! hoho. vi träffade nya människor, minglade omkring, drack, umgicks, lyssnade på några band, you know - festivaler. allt man kan säga är att det blev tre riktigt lyckade dagar.england - newqauy : saknar det riktigt mycket. det var helt enkelt bäst! vi badade, lekte i vågorna, åt gott, drack gott, underbara människor var man än gick. det var och är det bästa som finns! mitt framtida boende finns utan tvekan i newqauy. ♥utöver det så har det varit jobb, både på actic och i blomsterbutiken, jag har träffat vänner, festat, bästa sofi har kommit hem, solat, badat, ni vet, det gamla vanliga.framöver blir det mer eller mindra samma saker, det vardagliga. dock åker jag och mina till magaluf den 5 aug - 12 aug. det ska bli spårat! cirkus 10 dagar efter att vi kommer hem så åker jag till kreta i 14 dagar! där blir det mer avslappning, sola, bada, äta gott och bara må. så vore synd att klaga för min del.
så flitigt jag har varit på att skriva, eller hur? (; nej.. jag vet, jag har varit sjukt segt. över 1mån sen jag skrev nu typ. men det har varit så mycket på senaste tiden så varken tiden eller lusten har funnits där, men jag ska verkligen göra ett tappert försök. lovar! så.. vad har hänt sen senast?
siesta festivalen : blev riktigt lyckad. vi drack som fjortizar och började tidigt på morgon och slutade.. aldrig! hoho. vi träffade nya människor, minglade omkring, drack, umgicks, lyssnade på några band, you know - festivaler. allt man kan säga är att det blev tre riktigt lyckade dagar.

england - newqauy : saknar det riktigt mycket. det var helt enkelt bäst! vi badade, lekte i vågorna, åt gott, drack gott, underbara människor var man än gick. det var och är det bästa som finns! mitt framtida boende finns utan tvekan i newqauy. ♥

utöver det så har det varit jobb, både på actic och i blomsterbutiken, jag har träffat vänner, festat, bästa sofi har kommit hem, solat, badat, ni vet, det gamla vanliga.

framöver blir det mer eller mindra samma saker, det vardagliga. dock åker jag och mina till magaluf den 5 aug - 12 aug. det ska bli spårat! cirkus 10 dagar efter att vi kommer hem så åker jag till kreta i 14 dagar! där blir det mer avslappning, sola, bada, äta gott och bara må. så vore synd att klaga för min del. livet leker på ganska bra med alla resor. avvis? ja, jag vet att du är det ;)

bilder ni inte sett från olika tillfällen:





































































.. detta är ett fåtal av alla 1000 bilder. men det får
nog räcka här. hohoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0