xxx.

en ny vecka, nya tag . . brukar väl heta så, eller? jaja. :) just nu sitter jag i sängen med datan i knäet. gick upp 0930 idag för frukost med mami. blev såklart något bra. tog en knorr soppa - chicken thai = 160 kcal per portion. perfa! sen blir det lite barnmat på det. + frukt och grönt. hoho! ikväll blir det jobb/spinningen. 55 goa, och det ska bli underbart. har ett super sug på spinning idag. ska bli så skönt så! innan det funderar jag på om jag skall sola, eller inte? orkar jag? hm . . vetifan alltså! med samtidigt, varför inte?

i veckan så står inte så mycket på schemat mer än att helgen är bokad med lite trevligheter. så ska nog ta veckan till träning, en massa träning. utöver mina pass då såklart! kan väl inte vara så fel, eller? nej. dock vet man aldrig vad som dyker upp, men det återstår att se, right? :)

en sak till : kan inte vädret bli lite bättre snart?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0