the town.



hej och hå! trött som få. men spelar ingen roll, för idag är det udgang som gäller. ska bli riktigt roligt, samt att jag är ledig imorgon sä ska fan passa på! :Þ fia hämtar upp mig 2230, sen får vi se om vi hinner till förfesten el. om vi drar dirr ner i stan!

igår blev det jobb, både blomsterbutiken och spinningen! 1600 hämtade mina upp mig här på jobb, därefter vandrade vi ner i stan - till mazo, för lite mat. dock åt jag inte upp min sallad då där var hår i. fyy! hemskt. höll på att dö. hatar sånt! :ο efter det gick vi till oj och handlade lite naturgodis, samt vatten. sen vidare till bion som började 1830. det blev the town, och både enligt mig och mina så var den bra! sevärd, så se den för tusan! :)

haha, måste berätta en rolig sak. igår när vi var på mezo så såg jag att mina hade hål i sin ena vante, på bara ett finger, så jag frågar såklart "varför har du hål i din vante?varför gåru runt med ett hål i vanten?" då svara hon, "det är jag själv som gjort det! mitt iphone finger" haha, så trög, men söt! med andra ord så hade hon klippt av en bit på sin vante för att slippa ta av den när hon ska smsa eller ringa! haha. aw!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0