i bilder . .

min gårdag i bilder:

började dagen med frukost. barnmat + en banan. därefter tog jag mig
ett välförtjänt bad, kollade film och bara njöt tot! . .







. . efter det så tog cykeln upp till ättekulla och hämtade ut mitt paket från
sid&sally - odd molly blus.

därefter åkte vi  till väla och köpte en byrå/hylla . . + lite saker att
ha i den!



. . sprang in på väla i sista minuten och drog åt mig ett par ljusrosa
converse. älskar dom!

därefter åkte vi hem och satt ihop hyllan . .







resultatet. tusen tack för hjälpen! ♥

glömde förresten visa er min andra klänning/blus från odd molly som
jag nämnde för någon dag sen. den kom redan i förra veckan.





jag totalt älskar den alltså! sitter snyggt, perfekt längd - perfekt till
sommaren! stort tack ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0