sockervadd.

nyss duschat. hela jag luktar sockervadd och är len som en baby! har tränat, så känner mig mör och go i hela kroppen. sitter just nu och inväntar x. är helt död och känner att ögonen inte kommer hänga med lika länge som jag själv vill. men men!

imorgon hade jag och mina planerat att ses, och gå ut och gå, men tyvärr blir hon tvungen att jobba över. ): dock ska vi ha filmkväll på lördag, och sen ska vi ut och gå nästa vecka ist. så det blir ju hur bra som helst. :) ska vilket fall som helst träna imorgon, så jag klarar mig med ett pass mindre imorgon. thi.

förresten, jag har gått ner lite i vikt. hur bra? asbra. jag går bara neråt nu med god kost och träning. denna gången kan inget hindra mig! jag och fia peppar varandra och det ger en mer eller mindre power! kalas bra enligt mig. plus att min mamma peppar mig och gör gi-mat till mig varje dag. så nu varierar jag med gi-mat, och barnmat. jag är mätt och go hela tiden. helt underbart! tycka vad man vill - men gi-metoden är bäst för viktnedgång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0