snart ses vi kreta.

allt bra idag? gott att höra det. idag har jag en massa att göra! fullt upp.. måste packa ihjäl, kolla vad jag ska ha med mig, fixa med allt som måste fixas. sen ikväll blir det jobb, spinning 55 min. ses vi? :) efter det ska jag träffa annelie, och efter det blir det att träffa fia. så som ni ser så är min dag ganska fullbokad. imorgon blir det mer eller mindre samma sak, packa det sista, träffa maria runt 1700, hem och sova och sen åker vi imorgon natt. wehu (: två veckor i solen, njuta, äta gott, ni vet. tackar man för (: 


Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

veckan har just börjat, men längtar man inte redan till helg ? :D

2011-08-23 @ 13:41:25
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0