helgen.

min data har virus, som jag skrivit innan! därför är min blogg helt död just nu ): har fått låna en dator utav x. tack! och han skall försöka fixa min nu i veckan. så håller tummarna för min älskling. hoho!

fredags : minns knappt vad som hände i fredags (?!) jag tror iallafall att x kom hit och hämtade mig runt 1800, sen åkte vi till ikea och köpte lite saker till lågenheten. någon lampa och så, små saker ni vet :) efter det så åkte vi till lägenheten. fixade massa, och sen satt x ihop hyllan som är lägenhetens rumsdelare. sto är den, så det tog ett tag att sätta ihop, men snyggt blev det! efter det så kom x's kompis krille hit och kollade på lägenheten, och snackade lite. sen åkte dom till krilles bror där x fick en inflyttningspresent, snygga öl glas :) efter det så drog krille hem, och vi åkte hem till mig. jag kollade big brother reprisen, och x somnade så gott så. (sängen var inte på plats i lägenheten därför sov vi inte där!)

lördags : vaknade runt 0830, åt, gjorde ve mig och sen runt 0910 körde x mig till lund. väl i lund så hämtade vi upp annelie på stationen för att sen åka vidare till actic i lund. tror ni att vi hittade? haha, nej! det gjorde vi inte. annelie yrade i baksätet och gissade fram och tillbaka vart vi skulle köra. haha ;) men till slut hittade vi. vi kom nog bara cirkus 10-15 försent, så det var hur lugnt som helst! på actic var det kur/utbildning som gällde, från 1000 till 1800. så det varade mer eller mindre hela lördagen! men det var hemskt lärorikt, och skoj. vi gick igenom en massa, men det kan vi ta en annan gång. hoho! efter det så tog jag och annelie tåget hem tillsammans. satt på stationen i det fina vädret och snackade och så. väl hemma i helsingborg så satt vi oss på en "uteservering" och åt lite gotte och snackade tills min buss kom, och jag fick springa för att hinna ta den. hann inte ens säga hejdå till annelie. haha! var nog hemma runt . . 2100 och var så sjukt trött, och hungri, och ville bara duscha och dö. egentligen skulle jag gjorde ve mig och sen åkte iväg till emma som hade födelsedagsfest, men jag orkade inte. och det känns hemskt som tusan ): men vi tar igen det emma :) kvällen blev en dusch, x hämtade mig, gotte, film och sen dog vi tillsammans i lägenheten. haha! nej, men vi somnade ganska gott. det behövde vi båda två ska jag tala om för er!

söndags : gick vi upp i tid, fixade med lägenheten och åkte iväg till ikea . . igen! haha. köpte hyllor, massa små saker och så! vi höll väl på till 1500 cirkus. sen åkte x hem till sin bror och hämtade köksmöbler. skit fina är dom! efter det så åkte dom hem till tågarp och åt, och jag stannade i lägenheten då jag var sjukt trött och orkade knappt röra mig. haha! runt 1900 kom x tillbaka, vi drog och hyrde 3 filmer och sen hem igen. det blev kaos med filmerna, haha! den ena hade vi redan sett, den andre var kass och den tredje hackade hela tiden. haha. sjukt bra ju . . men vi gav till sist upp, och gick och la oss och somnade gott :)

måndags : vaknade upp ensam i lägenheten då x hade kört och jobbat tidigt. buhu! vaknade strax över 1200, helt sinnes. haha! gick upp och tog mig en cup a soup. så goda! sen kollade jag lite tv, och såklart så kollade jag big brother på nätet (missade söndagens avsnitt) så jag såg det på deras hemsida. tiden gick jätte fort, så jag slängde på mig lite smink och rätt som det var så var klockan 1600, och då om x hem. :) runt 1630 så körde han hem mig till mamma, där jag käkade, tog på mig träningskläderna och sen tog jag bussen till gymmet runt 1815 :) höll i mitt vanliga spinning pass i 55min. underbart var det :) efter det så hämtade x mig på gymmet, vidare hem till mig där jag tog lite rena kläder och sen åkte vi vidare till lägenheten. fixade lite, och han kollade vad han kunde göra med min data och så . . rätt som det var så var klockan 2300, och vi båda tog oss en dusch, sen reka vägen ner i sängen! hade så mycket energi, och x behövde sova, men det fick han inte! hihi. slog honom och allt. haha! skoja, men lite gjorde jag kanske ;) buuuusade iallafall. thih! men till sist fick han sova, så snäll jag är ;)

idag : just nu sitter jag ensam i lägenheten. har nyss gjort ve mig och ska snart ta en soppa. dom är som sagt helt underbart goda! om cirkus en timme så kommer x hem, då ska han köra mig antingen hem så jag hinner bussen, eller så kör han mig direkt till gymmet, fårse :) ska ha mitt vanliga spinning pass i 45min. ska bli skönt! ikväll vet jag inte vart jag ska sova, hemma hos mamma? eller lägenheten? återstår att se :)

orkar ni läsa allt? hihihih.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0