home alone for one whole week!

nu börjar mer eller mindre min "ensam-hemma" vecka. bror jobbar, mamma likaså, och sen åker dom alla imorgon innan jag stigit upp, så hinner säga hej och hejdå, typ. hinner väl säga att dom ska köpa en massa till mig också, hihi. nej, men för er som inte vet så åker min bror till london, och sen åker mamma och pappa till tyskland, och jag .. stannar hemma i helsingborg. yey! nej, men jag har varit kritisk till att vara hemma själv som dom flesta vet, men inte längre!

idag ska jag träna, antagligen sola, och sen bara må.
imorgon
ska jag jobba, sola och träffa jossi, men ingen sovis ): onsdag ska jag jobba, sola, och tessie kommer. blir mat, snack, film och sovis. torsdag blir det jossie igen, blir massa mys och sovis. fredag blir det förfest här hos mig med några tjejer, sen utgång. lördag blir det kanske X? vet inte, kommer må som man förtjänar, men det är det värt! sen söndag är ett frågetecken änsålänge! men jag tror att det kommer bli en toppen vecka, så är lugn nu. :) tråkig planering istället, hoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0