hatar ni mig?

hatar ni mig för att jag uppdaterar så dåligt? fNiZzZ! nej, men skämt-o-sido .. jag vet, att jag suger på att uppdatera. visa dagar är jag bra, andra verkligen inte. men men! sitter just nu och kollar på beck, ensam. buhu! ne, men kollade början med mamma, sen blev hon annig, och ville sova, så fick flytta upp, och nu ser jag både på beck och skriver här. lite uppdate från veckan

x. malmö med X, stor shopping!
x. väla/familia med X, mer shopping.
x. jobbat duktigt.
x. umgåtts med vänner.
x. halloween "fest" igår!

sen veckan där innan:
x. hemma själv hela veckan!
x. träffade tessie.
x. träffade jossie.
x. X sov här några nätter.
x. jag hade förfest med några
tjejkompisar, utgången sedan
var katastof pga människor brist
i helsingborg.
x. jobbade duktigt!

denna veckan blir det väl mer eller mindre som vilken vecka som helst, lite jobb, och lite träning. mer än så har jag inte planerat. blir väl att träffa vänner, kanske X, och så. hoppas på lite ljusare tider också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0