tha' doctor

skulle vilja säga att dagen bara flugit iväg alltså. dock är dagen inte slut, men känns lite "sent" att hitta på något större, eller? mh. jobbat idag (spinning) micken dummade sig under hela passet. just my luck! grrh. men det blev ett bra pass endå. efter det så gick jag in på mitt andra jobb (blomsterbutik), som faktiskt ligger precis breve gymmet där jag jobbar (spinning/actic!) kan det blir bättre? hah. iallafall, landa där ett tag, snackade lite, skrev ut en sak på datan och så, sen blev det bussen hem, lite käk sen raka vägen till duschen. strax efter så kom mami hem, och sen vid 1530 tog vi bilen till min husläkare (jag har problem med min andning genom näsan) så han kollade lite, fick tabletter och en remiss. så det ska nog lösa sig kanon bra! och nu sitter jag här i sängen. blir som sagt inte mer ikväll. (skulle förresten egentligen jobbat, men jag lider av värk!) blir lite mat, tv, och mer eller mindre bara må. imorgon är det jobb som gäller, så får lägga mig i tid, vilket jag suger på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0