städa. how fun?

just nu sitter jag här, såklart. men blev så glad för dagen, så tog tag i att städa (hatar att städa, men det behövdes) så är på g nu. har flyttat runt en massa, sängen osv. bytt sängkläder, myys! nu återstår toan, samt att damsuga lite. och det kan jag tyvärr inte skippa. för här är stora tussar överallt som jagar en. urk! sen efter det ska jag kleta på ansiktsmask från body shop - the best! sen äta lite, därefter slänga mig i sängen och kolla mysteriumet på greveholm, oh! den och när karusellerna sover var dom bästa julkalendrarna evah! och sunes jul, såklart! men jag var för liten för att minnas den, men har såklart den på film. jajaja, bla bla bla. hoho.

sen imrgon lutar det åt att träffa X, sen lördag är det restaurang som gäller. myys! men nu ska jag städa vidare, yey!


Kommentarer
Postat av: anna

Ja gör det :D det är muuums!

2010-11-04 @ 16:11:46
URL: http://madeinjapan.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0