..

nej, det går inte alltså ! då får jag sitta här till imorgon, och det vill vi ju inte, nononono ! :o ( att ladda upp bilder )

idag har jag jobbat, 0900 - 1500! och ikwell ska jag bara vara hemma och må, ska bli skönt! imorgon jobbar jag samma som idag, sen därefter ska jag träna, om vädret inte blir 1000 grader varmt! därefter blir det martin, sen onsdag och torsdag är jag ledig, förhoppningsvis (?) så onsdagen ska jag träna, och träffa jossan, sen torsdagen är ett frågetecken. snackade med jossan om att vi skulle ut och gå då, så blir nog det! :)
först snacka jag och mina om att dra ut, men sen blev det att jag jobbar på fredag så då är det uppgång tidigt! en annan gång :)

sen som sagt, jobbar jag fredag, hel eller halvdag, vet inte än. sen jobbar jag lördag heldag. och vad som händer till helgen får vi se! :)

nästa vecka på måndagen så ska jag till Viken, ska sommarjobba för sofi's syster, som barnvakt. vilket ska bli kanon kul! :) barn och djur är ett stort plus för mig. kan kanske vara pga att jag fortfarande själv är ett litet barn (?) ;)

så ska jobba där nu i 6 veckor, 5 dagar i veckan, eventuellt mer, vi får se! :) toppen!
för pengarna jag tjänar på dom olika ställen ska jag ta mitt körkort, det är bestämt! ska ta en intensiv kurs, vilket blir perfekt för mig. vill att det ska gå "fort" och lätt. orkar inte hålla på att ta mitt körkort i fler år för summor som inte är ok! 12-13 000 får räcka! ;) sen blir det att spara till framtida bruk, som lägenhet, resor osv!
dokk har jag svårt för att spara, men inte denna gången, denna gången ska jag hålla sten-hårt i pengarna, lovis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0