work!

haj. allt gott? all righty then! sinnes trött är iallafall jag. då jag jobbat hela dagen. blomstergruppen 1000 - 1145. spinningen 1200 - 1245. blomstergruppen 1330 - 1800. och nu har jag landat i sängen. är nog mer trött för att jag inte är helt kry än. min näsa snorade igen på jobb, och typiskt nog hade jag inget nässpray med mig. buhu :( ikväll blir de sängen, och datan, samt tv:n. funkar perfekt för mig ska jag tala om! är jobb imorgon igen, så kan inte göra något större direkt än sängen! 

förresten, i'm happy cuz' .. jag har fått två spinning pass till våren. måndagar 1900, och tisdagar 1830! kan det bli bättre? nej. både underbar träning inför sommaren, och sen är det cash! sen har jag fått reda på att jag mer eller mindre har jobb fram till augusti, i blomsterbutiken! ♥ och eftersom att fasta jobb inte växer på träd, så passar det mig toppen! då blir det lön därifrån, samt från spinningen! jag tackar och bugar. och det bästa med båda jobben är - att jag älskar dom båda!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0