hoho!

alltså ni .. äre bara jag som längtar till det nya året, till det "nya livet" som man alltid säger. haha töntigt! varje år samma sak "oh, efter nyår börjar det nya livet! träning, bra mat" jaja. sånt snack. alltid också "oh, 2011 kommer bli ett bra år!" jaja, blir det så eller? naj. ist blir det som vilket annat år som helst. haha, vi människor alltså .. roliga. mm! haha, men seriöst nu va, tvåtusen-jävla-elva ska bestå utav 90% träning. det är en sak som är säker! tänker inte svulla ännu ett år på stranden. hell no man! blir det så så kommer jag skita löst i minst ett år. garanterat! men nu har jag en fördel, och det är att jag faktiskt jobbar på gymmet, instruktör på gymmet, vilket innebär att jag MÅSTE träna då jag "tränar" andra i spinning! mm. födel, woho!



endå så smal alltså ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0