the hills.

igår överraskade jag babe med god mat, chips, godis, film &mys! ;) han fyllde år igår, 22 goa. var en super mysig kwell! tror inte det kunde bli bättre! han fick sin present några dagar innan, just pga att han inte kunde vänta! ;)



idag vaknade vi upp tillsammans vid 0900, men babe skulle iväg och jobba så fick bara träffa honom lite! ): sen när han hade gått så kunde icke jag somna om, trist! så jag satt mig framför tv med hopp om att hitta ngt bra. gjorde jag det? nooooo .. men! sen hittade jag the hills. det är inget jag följer, men jag har sett det, och jag har lixom hängt med i vad som hänt, osv. och idag var det the hills fram till 1830! och idag började också den nya, och den sista säsongen, tror ni jag kollade på alla dagens avsnitt? yes, det gjorde hon. och, hm .. jag skulle kunna säga att jag gillar det skarpt! mycket skarpt! är det bara jag som gillar det .. ? jag inte sätta pricken övet i;et på varför, men skulle nog säga att det är alla intriger, och all drama som händer där. livet dom lever, resorna, praktiskt taget gillar jag nog allt med det .. det är en sån serie som man inte kan slita sig ifrån när man väl börjat titta! do yah' get it? .. har man inte sett det kan det ju vara svårt att förstår, men ni som ha sett det förstår nog mig alldeles utmärkt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0