sjuk, igen!

jag är sjuk, igen! igår kände jag mig slö i kroppen och allmänt trött men så kan man ju känna vissa dagar, eller hur? men sen mot kvällen så började halsen tjockna, och imorse var jag inte helt 100! vilket jag fortfarande inte är. vilket är riktigt riktigt tråkigt! jag hatar att vara sjuk, och det jag mest hatar med att vara sjuk är att man måste sitta inne, yey! jag tror jag gick på för hårt med träningen. har ju trots allt inte tränat på hela sommaren, så att jag blev sjuk var nog bara ett sätt för kroppen att säga åt mig att ta det lugnt och inte gå på så hårt i början. men, what done is done! så idag blev det inget jobb, ville inte smitta någon utav dom, samt att kroppen måste vila! får hoppas på att jag till frisknat till imorgon .. man kan ju alltid hoppas. trots att jag är sjuk idag så ska sofi komma hit, det är ett måste trots att jag är sjuk! just pga att det är sista gången vi ses innan hon flyttar till london ): samt att jag har en sak till henne, och jag bara måste träffa henne, smitta henne eller inte - det är ett måste att träffa henne idag.

just nu ligger jag i min säng och tycker synd om mig själv, buhu! har kletat på en ansiktsmask, papper i näsan pga näsan, och bara icke-mår! är rastlös till max. vill göra något, men så blir inte fallet. får sitta hemma, och ruttna bort. ne, skoja. men får sitta hemma och bara kolla film, och vänta tills sofi kommer. 

vad äter man när man har ont i halsen och knappt kan svälja? ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0