gina tricot.

jag har alltid tyckt om gina tricot's priser. jag menar, vem vill inte ha relativt snygga kläder till en billig peng? tja, jag gillar det iallafall. oftast har dom något som man vill ha, och dom får ofta in nya saker, right? men, meeeeeeeeen .. vad man än köper där, så har alla det. köper man en tröja, så ser man den nästan på varannan tjej som man stötter på, och det är just pga att gina har 1000 av samma plagg, och då kan alla köpa det, och då blir det lixom inget speciellt, för då har alla det på sig .. och helt plötsligt ser alla tjejer likadana ut (?) ooops, inte sniggt alls! det hade räckt med att dom hade haft typ, 4-5st av varje strl .. t. ex 4 st strl XS, 4 st strl S, etc etc, ni förstår? bra .. för hade dom haft det så, så hade inte alla tjejer sett likadana ut, och man hade känt att det man köper där är lite speciellt och bara någon mer än jag har det .. det är absolut inte snyggt när alla går runt och ser likadana ut! eller har jag fel?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0